@patricia, gebruik je de website versie of live-mailbox (het programma)?
ik denk live-mailbox ..
Flurk
Geplaatst: 15-06-09 12:18
Wig_love schreef:
Wat een K*T weekend heb ik gehad,
Gister bericht dat suppr goede vriendin van stal is overleden .. Weet gewn niet waar k het moet zoeken, Ben er gewn niet bij, en het is zo onwerkelijk..
das inderdaad niet tof gecondoleerd meisje
Stravero
Geplaatst: 15-06-09 12:19
@ Patricia: Dus als je naar http://www.hotmail.com gaat kun je inloggen en heb je je mail?
@ Colinda: Ik las het in je SMS meid, megaveel sterkte!!!!
Laatst bijgewerkt door Stravero op 15-06-09 12:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Gister bericht dat suppr goede vriendin van stal is overleden .. Weet gewn niet waar k het moet zoeken, Ben er gewn niet bij, en het is zo onwerkelijk..
Nee alles is gewoon normaal.. Vind het strontvervelend
Stravero
Geplaatst: 15-06-09 12:37
@ Tessa: Eetsmakelijk...
@ Iedereen: Zit op school, heb niet echt zin vandaag...Vanavond naar de ponyclub misschien dat hun me beetje opvrolijken, ik zit gewoon niet zo lekker in mn vel omdat de boer waar ik nu op pension sta, volgend jaar zijn huis uit gaat en met de koeien stopt. Er komt een nieuwe boer in en wij weten gewoon nog niet of we zelf kunnen blijven staan, anders wordt het waarschijnlijk snel een nieuw plekkie zoeken!!
@ Patricia: Ja snap ik, haha nu moet je alles één voor één per bijlage doen ofniet
Laatst bijgewerkt door Stravero op 15-06-09 12:38, in het totaal 1 keer bewerkt
Jaa best wel, maarja, die andere stal gaan we sowieso niet meer terug en tijdelijk zal er wel iets kunnen gevonden worden, maar dan voor altijd ........
whaa :p dnek het wel:p we zullen wel een keer zien na dan lope we daar ook in paarden kleren maar ja het ide;p
Peelie
Geplaatst: 15-06-09 12:54
Stravero schreef:
Haha Flurk, dat dachten wij dus ook. Wij een karretje van 1.30 m meegenomen, is de kar 1.35m Wij dus beetje 2 wielen ernaaast gezet en vastgezet met spandbanden
de gene die ik op ga halen is 130... dus vandaar. en een motortrailer in 125... :S zucht...