Ik ben linsey en ben 15 jaar, rijd nu bijna alweer anderhalf jaar bij manege de dakota ruiters. Daar staat een super liefe haf, nobel! hij is super lief maar kan ook een donder zijn Hier een leuke foto: Nou reactie zou leuk zijn! xx
opzich wel goed. alleen moet nu 5 dagen 3x per dag verschrikkelijk spul nemen vet vies . maaar dan komen mijn 4 losse tandjes weeer vast . en dan kunnen ze kyken wat er aan de hand is
Vandaag voor het eerst met m'n nieuwe zadel gereden. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Mijn singel was te lang, dus aansingelen ging niet helemaal, ik kwam 2 gaatjes te kort. Heb dan ook alleen maar gestapt en beetje gedraafd Het lijkt wel of ik scheef zit. Alsof mijn rechterbeugel langer is. Terwijl toen ik afstapte rechts juist korter hing. Nou is Jim ook niet helemaal recht, maar dit was echt een raar gevoel Verder moet ik erg aan het zitten wennen. Mijn beugels zaten onder het zweetblad, zoals bij m'n Wintec. Maar dat zat niet lekker. Dus volgende keer maar gewoon over het zweetblad. Op Jim lag het volgens mij wel goed. Hij liep er ook wel fijn onder. Heel makkelijk nageeflijk, ontspannen en los in zijn rug. Terwijl ik niet kon longeren, wat ik normaal wel doe. Dus ik denk dat dat wel goed is. In ieder geval ga ik mijn instructrice nog laten kijken en Esther nog maar even mailen. Als ik een andere singel heb
Ik heb daarstraks foto`s gemaakt van Blaze waren de eerste foto`s in zijn nieuwe stal en met een heeeeele enge omgeving hoor (vandaar dat de foto`s wat wazig kunnen zijn omdat meneer niet stilstond)
In de stal (ETEN??? )
aaagh! staat daarachter nou een enge shet naar me te kijken?