Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

S_uus

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:30

Ja maar dat werkt bij mij niet.
Het is vooral de binnenkant , buitenkant en boven mn schijf.

Haha yeah i know :Y)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:34

Hmm sorry weet het ook niet :( :(

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:35

S_uus schreef:
Paulien, hij is weg tot de 7de -O- leuk..........

Wat doet hij er normaalgesproken aan dan? Weten ze wel wat het is?

Dapnik schreef:
Ja ben er 2 weken geleden buiten afgebokt omdat nikita hard wilde en ik niet. Bleef de teugels vasthouden en toen was het knak, bovenste topje stuk.

Ik krijg het gevoel dat de helft van dit topc vorige week heeft zand-gehapt of niet? :+

S_uus schreef:
Serieus, ik heb heerlijk gereden hij liep een halve salsa haha <3

Superleuk om te horen altijd hoe lekker je hebt gereden :)

Madeira_ schreef:
Vandaag naar het UMC geweest, professor is helemaal tevreden over het resultaat van mijn oog :D nu nog even wachten en word ik geopereerd

Goed nieuws! Spannend!

Ik heb Anne vandaag lekker met halstertke aan de longe gejad, ze ging
1 keer aan de kletter maar was al snel weer met aandacht bijmij. Liep op een gegeven moment echt heerlijk lang en laag. Je zagder rug echt helemaal ontspannend en ze werd mooi ruim. Echt leuk om te zien! Morgenmiddag naar de kliniek en hopelijk eind van de week weer wat opbouwen :)

Het maakt mij niet echt uit of ik in een binnen- of buitenbak rijd. Alleen de ring zoals in Ermelo, die was écht onwijs scheef! Dat was wel lastig rijden...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:50

Nee ik werd met de meest domme dingen naar huis gestuurd.
2011 , ik was in de groei volgens de dokter .
Ja echt , op mijn 23ste :j

maart/april 2012 : Nadat hij had zitten trekken en draaien aan mijn voeten zei ie dat het niet mijn meniscus waren.
Mijn knieën zijn niet sterk genoeg, ik moet ze aansterken door 400x per dag 2 weken lang mijn bovenbenen aan te spannen en pas los te laten als het zeer ging doen ONDER mijn knieschijven.
Hij zag dit veel bij ruiters en amazones. (Nooit van gehoord)

Echt hoor, ik heb een kwartier als een stijve hark gestaan met gespannen bovenbenen , ik had indd pijn spierpijn wel te verstaan .
Dus..

Toen ben ik zelf achter een fysio aangegaan, heel leuk allemaal en volgens hun sporen mijn knieschijven niet.
m.a.w moest ik kilo's weg drukken, op 1 been gaan staan en dan ging fysio mij 'omduwen' ik voelde me net een gepest kindje op de basisschool.
Werkte ook niet .

Te weinig bewegen lijkt me heel stug, 2 weken lang is mijn laatste ronde met de honden een uur, dan heb ik een week (deze week) geen laatste ronde, maar ik fiets ook elke doordeweekse dag naar stal en terug.
Rij Asra en soms nog een paar andere paarden.
Ik loop veel.... :\

Mijn moeder vind dat de dokter eens in de archieven moet kijken van opa en oma, en vooral oma haar kant want daar was veel artrose en reuma..
Zucht.

Tof wat je zei over mijn rijden haha :D Ik kan daar echt van nagenieten maar het gaat ook niet altijd als vanzelfsprekend hoor :')

Paulusjuh schreef:
Ik heb Anne vandaag lekker met halstertke aan de longe gejad, ze ging
1 keer aan de kletter maar was al snel weer met aandacht bijmij. Liep op een gegeven moment echt heerlijk lang en laag. Je zagder rug echt helemaal ontspannend en ze werd mooi ruim. Echt leuk om te zien! Morgenmiddag naar de kliniek en hopelijk eind van de week weer wat opbouwen :)

Het maakt mij niet echt uit of ik in een binnen- of buitenbak rijd. Alleen de ring zoals in Ermelo, die was écht onwijs scheef! Dat was wel lastig rijden...

Ik moest eem 2x lezen hoor halstertke _O-
Mooi man :D perfect!

Kliniek, help ff kort? Lees zoveel verhalen -O-

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:59

Hahah lang leve de iphone haha, halsterTje ;)

We gaan naar de tandarts op de kliniek. Weet je het weer? Haha.

Ik zie overal op FB en bokt van die mooie shoots. Zou dat ook heel graag weer eens willen maar iedereen die ik ken woont zover weg... Ik oefen zelf wat dus doe wel eens van stalgenootjes, maar niemand op stal is echt handig met een camera haha. Echt jammer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:01

Je woont idd wel ver weg :P Anders wou ik ook wel keertje met mn lieve spiegelreflexje langs komen :))

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:05

We kunnen ook gewoon een meeting-bij-mij organiseren ;) haha grapje! :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:06

Haha als ik vakantie heb kan wel een keertje :) , heb doordeweeks toch OV gratis :P

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:08

Paulusjuh schreef:
We kunnen ook gewoon een meeting-bij-mij organiseren ;) haha grapje! :+

Je kan ook eens op BM kijken of er fotomeetings georganiseerd worden bij jou in de buurt... :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:10

Ohh ja dat zou wel tof zijn! Ik zou bijna zeggen met de sneeuw, maar dan rijden de treinen niet he :x
Het is in nl altijd korte-termijn plannen ivm het slechte weerklimaat hier :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:11

Paulusjuh schreef:
Ohh ja dat zou wel tof zijn! Ik zou bijna zeggen met de sneeuw, maar dan rijden de treinen niet he :x
Het is in nl altijd korte-termijn plannen ivm het slechte weerklimaat hier :)

Nee als de NS vlokjes sneeuw in frankrijk ziet rijden ze al niet meer :')

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:13

Hahaha. Als ze slecht weer verwachten dan rijden ze maar niet, om vertraging te voorkomen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:18

Maar zonder gekheid :P Ik heb straks 2 weken kerstvakantie. Als de Ns en Arriva (want daar moet ik eerst een uur mee reizen :)) ) meewerken dan kan ik wel langskomen eventueel :j

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:24

Madeira_ schreef:
Madeira lost dat nou net iets anders op: gewoon vreselijk in het midden lopen van de buitenbak, kleine rondjes dus, want wie weet zijn wij dan wel sneller klaar met rijden? :P Haha. Maar als ik buiten rij heb ik altijd wel iemand bij me die me even wilt helpen :)

Wat fijn dat je haar zo kan vertrouwen, en achja, ze kan altijd proberen of binnendoor ook werkt :P

yvank: Dat past prima hoor!

Madeira_ schreef:
Och ik denk '2 parttime benen' ??? Oeps..

_O-
haha ja, de ene dag hinkel op de linker, de andere dag op de rechter :+

Dapnik: oei, pijnlijk! Beterschap met je vinger.

Suus: Ik bedoel het wel los van mekaar. Grapje komt op beeld niet zo over als ik het bedoelde denk ik :o

Paulusjuh: Fijn dat ze nu zo lekker liep. Succes morgenmiddag op de kliniek!

En nu ga ik naar bed! Morgen weer werken na ruim een week vakantie, dus de wekker gaat weer vroeg! :evaw:

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:24

Paulusjuh schreef:
Hahah lang leve de iphone haha, halsterTje ;)

We gaan naar de tandarts op de kliniek. Weet je het weer? Haha.

Ik zie overal op FB en bokt van die mooie shoots. Zou dat ook heel graag weer eens willen maar iedereen die ik ken woont zover weg... Ik oefen zelf wat dus doe wel eens van stalgenootjes, maar niemand op stal is echt handig met een camera haha. Echt jammer!

Capelle is mij ook te ver .
Maybe ooit met de auto haha

Yeah er brand een lampje haha , succes!
Laatst bijgewerkt door S_uus op 03-12-12 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:27

Wentos schreef:
Suus: Ik bedoel het wel los van mekaar. Grapje komt op beeld niet zo over als ik het bedoelde denk ik :o

En nu ga ik naar bed! Morgen weer werken na ruim een week vakantie, dus de wekker gaat weer vroeg! :evaw:

Ik heb um! :Y)
Dacht even dat ik het er misschien in onduidelijke 'suustaal' neergezet had haha.

Sterkte met de wekker morgenvroeg :Y)

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:29

Suus: ik heb precies dezelfde klachten als jij bij mijn knie. Mijn dokter heeft me verteld dat het een vrouwen kwaal is.
Omdat ons lichaam erop gebouwd is dat er ooit een kindje wordt geboren staan de bekken iets anders dan bij een man.
Hierdoor kan het bij sommige vrouwen voorkomen dat de knie schijven ook een beetje anders staan en niet goed over het kraakbeen glijden als je beweegt. Dit levert pijn op en hierdoor ook gebrek aan slijk tussen knieschijf en kraakbeen.
Ik moest ook mijn bovenbeen spier aanspannen, maar niet zo vaak als jij.
En ik moet niet teveel belastende dingen doen zoals hardlopen en springen etc.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:33

Yvank_ schreef:
Maar zonder gekheid :P Ik heb straks 2 weken kerstvakantie. Als de Ns en Arriva (want daar moet ik eerst een uur mee reizen :)) ) meewerken dan kan ik wel langskomen eventueel :j

Tussen kerst en oud en nieuw ben ik als het goed is vrij! Ga het ff checken en dan hoor je van me! Zou wel leuuuuk zijn! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:35

Paulusjuh schreef:
Yvank_ schreef:

Tussen kerst en oud en nieuw ben ik als het goed is vrij! Ga het ff checken en dan hoor je van me! Zou wel leuuuuk zijn! :D

Is goed :D

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 23:53

Madeira_ schreef:
Wentos, ze hebben mijn lens eruit gehaald (stond scheef in mijn oog + zit aangeboren staar op) en een kunstlens erin gezet. Ik ben van 1% naar 5% gegaan :D. Mijn andere oog heeft hetzelfde 'probleem' (met meerdere aandoeningen), dus daar word ik ook nog aan geopereerd :)

Gaaf dat je zo nog kunt rijden! Zag in je profiel ook zo'n heerlijke hond! Vandaag gastcollege gehad van iemand met verworven doof blindheid, begon haar hond halverwege het college me toch een potje te snurken haha, was echt heel hilarisch. Fijn dat je toch weer wat meer kunt zien, hopelijk gaat ook alles goed met je andere oog!

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 09:34

Goeiemorgen!!

Meld me ook weer even. Heb het echt een beetje druk, maar verder gaat alles zijn gangetje :-).

Gisteren heeft mijn nieuwe verzorgster voor het eerst Storm alleen gedaan. Is allemaal goed gegaan dus dat is wel prettig.

Hebben jullie trouwens nog die enquete hier op bokt ingevuld? Vond het wel een leuke aanbieding zo met die fotoposter.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 09:35

@Sita: Valt niet mee om nu wat werk te vinden he, ook hier veel brieven en weinig reactie. Ik doe maar gewoon open sollicitaties, en dan langsgaan bij de bedrijven die me leuk lijken. Al een paar leuke reacties op gehad. (weliswaar nog niet met baan tot gevolg, maar goed..) Super dat er al zoveel mensen op de stalling reageren! Kun je daar straks op thuisblijven! Zoiets wilde ik ook wel, maar goed dan moet eerst ons huis eens verkocht :Y)

@Suus en Rosanna: Pff niks aan last aan je knieen! Ik heb er veel last van gehad toen ik een jaar of 16 was, dat was dan wel echt groeipijn. Die knieen voel je ook bij alles.
@Faringo: Ik heb hem ingevuld, alleen dan moet je gelijk bestellen met die code of niet? Ik heb in elk geval niet besteld nog, maar is idd wel leuk!

Zal zo ook weer richting de paardjes :brr: kijken of we gelijk ook nog wat kerstboompjes kunnen verkopen *D

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 09:43

Suus en roasanna wat ontzettend vervelend die klachten in de knieen! Ik heb het zelf ook een poos gehad, heel lastig!

Ik heb zelf net ontslag genomen met mijn bijbaan, ook lastig om nieuw werk te vinden. Maarja 30 boxen met deze rug uitmesten is ook niet echt een optie :')

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 09:44

Ja je kunt hem dan inderdaad gelijk bestellen (maar kan ook later volgens mij) en hebt hem dan 2 tot 3 dagen later in huis.

Solliciteren naar een baan is op het moment inderdaad heel moeilijk. Ik heb vorig jaar 3 maanden zonder baan gezeten en toen ook talloze brieven verzonden. Op meer dan de helft krijg je tegenwoordig niet eens meer een reactie. Open sollicitaties zijn altijd goed om te doen, je weet maar nooit.

Zou wel leuk zijn Maessie als je wat kerstboompjes kunt verkopen.

Nee boxen uitmesten op moment met een slechte rug is niet heel verstandig Viet. Hopen dat je snel iets anders kunt vinden.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-12 10:16

Ik heb de enquete niet ingevuld, oh ohh!

Ben net wakker maar wel met een onwijs koppijn! Gelukkig ben ik een dag vrij :). Zo maar eruit en ibu'tje pakken.