Het is vooral de binnenkant , buitenkant en boven mn schijf.
Haha yeah i know
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

S_uus schreef:Paulien, hij is weg tot de 7deleuk..........
Dapnik schreef:Ja ben er 2 weken geleden buiten afgebokt omdat nikita hard wilde en ik niet. Bleef de teugels vasthouden en toen was het knak, bovenste topje stuk.

S_uus schreef:Serieus, ik heb heerlijk gereden hij liep een halve salsa haha

Madeira_ schreef:Vandaag naar het UMC geweest, professor is helemaal tevreden over het resultaat van mijn oognu nog even wachten en word ik geopereerd

Ik kan daar echt van nagenieten maar het gaat ook niet altijd als vanzelfsprekend hoor 
Paulusjuh schreef:Ik heb Anne vandaag lekker met halstertke aan de longe gejad, ze ging
1 keer aan de kletter maar was al snel weer met aandacht bijmij. Liep op een gegeven moment echt heerlijk lang en laag. Je zagder rug echt helemaal ontspannend en ze werd mooi ruim. Echt leuk om te zien! Morgenmiddag naar de kliniek en hopelijk eind van de week weer wat opbouwen![]()
Het maakt mij niet echt uit of ik in een binnen- of buitenbak rijd. Alleen de ring zoals in Ermelo, die was écht onwijs scheef! Dat was wel lastig rijden...

perfect!

Anders wou ik ook wel keertje met mn lieve spiegelreflexje langs komen
haha grapje!
, heb doordeweeks toch OV gratis
Ik heb straks 2 weken kerstvakantie. Als de Ns en Arriva (want daar moet ik eerst een uur mee reizen
) meewerken dan kan ik wel langskomen eventueel
Madeira_ schreef:Madeira lost dat nou net iets anders op: gewoon vreselijk in het midden lopen van de buitenbak, kleine rondjes dus, want wie weet zijn wij dan wel sneller klaar met rijden?Haha. Maar als ik buiten rij heb ik altijd wel iemand bij me die me even wilt helpen

Madeira_ schreef:Och ik denk '2 parttime benen' ??? Oeps..

Paulusjuh schreef:Hahah lang leve de iphone haha, halsterTje
We gaan naar de tandarts op de kliniek. Weet je het weer? Haha.
Ik zie overal op FB en bokt van die mooie shoots. Zou dat ook heel graag weer eens willen maar iedereen die ik ken woont zover weg... Ik oefen zelf wat dus doe wel eens van stalgenootjes, maar niemand op stal is echt handig met een camera haha. Echt jammer!

Wentos schreef:Suus: Ik bedoel het wel los van mekaar. Grapje komt op beeld niet zo over als ik het bedoelde denk ik![]()
En nu ga ik naar bed! Morgen weer werken na ruim een week vakantie, dus de wekker gaat weer vroeg!

Yvank_ schreef:Maar zonder gekheidIk heb straks 2 weken kerstvakantie. Als de Ns en Arriva (want daar moet ik eerst een uur mee reizen
Paulusjuh schreef:Yvank_ schreef:Maar zonder gekheidIk heb straks 2 weken kerstvakantie. Als de Ns en Arriva (want daar moet ik eerst een uur mee reizen
Tussen kerst en oud en nieuw ben ik als het goed is vrij! Ga het ff checken en dan hoor je van me! Zou wel leuuuuk zijn!
Madeira_ schreef:Wentos, ze hebben mijn lens eruit gehaald (stond scheef in mijn oog + zit aangeboren staar op) en een kunstlens erin gezet. Ik ben van 1% naar 5% gegaan. Mijn andere oog heeft hetzelfde 'probleem' (met meerdere aandoeningen), dus daar word ik ook nog aan geopereerd
.
kijken of we gelijk ook nog wat kerstboompjes kunnen verkopen
. Zo maar eruit en ibu'tje pakken.