Ben eigenlijk best wel bang voor 't springparcours Hebben pas 1 springwedstrijdje gedaan en dat ging voor geen meter (was met het veulen er nog bij). Niet vooruit te branden, voor iedere sprong op de rem en dan toch springen... Jaaaaa, ging top! Hoewel, we waren wel foutloos en 5e in het jachtparcours .
S_uus
Geplaatst: 26-08-11 23:54
Lukt vast wel!! hoelaat moet je ? Ik moet eigenlijk vanuit mn dressuur 11.12 en 11.22 meteen naar vaardigheid en dan 12 uur bestgaand tot 12.45 en dan hek rust en Asra ook , vanaf die tijd tot parade kan ik foto's maken Camera batterij is zichzelf al aan het volvreten.
Laatst bijgewerkt door S_uus op 26-08-11 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt
Dat moet me lukken ik zet mijn wekker als herinnering! Hj ik ga slapen slaapze en tot morgen, enneh tik me aan he mocht je mij herkennen, beage (vieze!) HKM jas
S_uus
Oja, en witte rijbroek grijs zitvlak, en roep Suuuuuuuuus of suuserd haha
Carolien007
Geplaatst: 27-08-11 00:01
Heb ik net een bericht getypt valt mijn computer maar weer eens uit...
Maar vanmorgen op stal bleken de manen van Bel niet meer super wit te zijn. Dus even gereden en nogmaals gewassen. Daarna besloten om toch een regendekentje op te doen, voor het geval het inderdaad zou gaan hozen en ze nog een modderbad zou nemen net als gister. Dus hopelijk morgen alleen de voetjes nog maar wassen. Stalgenootje heeft de manen nog even gevlochten, daar kan ik morgen dan zo knotjes van maken. Drie wedstrijden terug zijn mijn handen om een vage reden klem komen te zitten waardoor we niet meer uit kwamen op een hindernis, dat wil ik nu wel graag voorkomen .
Voor de rest hebben we alles ook wel aardig klaar liggen.
Iedereen morgen heel veel succes en plezier.
VivaLasDivas
Geplaatst: 27-08-11 03:55
Lieve meiden!! [Vroeg]
Ik ga jullie allemaal heel veel succes wensen!! Mogen de beste winnen Ik ga nu me eigen aankleden en dan richting stal me paardje halen.. Wij moeten nog ruim 2uur rijden!!
Jij vertrekt en ik ga nu net naar bed. Edinburgh was super maar op de terugreis zo'n 5 a 6 uur file gehad. Dus nu na 18 uur net terug, ben gesloopt maar alles staat klaar en Wolder is gewassen . Iedereen veel succes morgen en misschien tot morgen! (Vandaag alweer eigenlijk)
Ik hoef me niet meer te haasten.. Kreupel paard, verdomme.. Heel dik voorbeen.. Word op dit moment gekoeld en gaat dan met koelbandages op stal.. Dan komen we alsnog die kant op.. Mijn vriend is ons nu aan het afmelden