Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lous schreef:Ja heb niet echt veel verstand van voer in combinatie met conditie etc. Dus ben beetje stil nu
Lous schreef:Ja heb niet echt veel verstand van voer in combinatie met conditie etc. Dus ben beetje stil nu

Anseltje schreef:Lous schreef:Ja heb niet echt veel verstand van voer in combinatie met conditie etc. Dus ben beetje stil nu
ik ook
Ik weet wat ik mijn paard moet voeren enzo.. dus da's voldoende
Babsie_Flash schreef:Melig? Ik ook! Vooral toen ik jouw profiel bekeek en dat van die trollennaam plantjes zieker trol zag staan

Monica_86 schreef:wat doe je als je heel veel wilt kopen maar geen geld hebt???
Naomi_Haffie schreef:Monica_86 schreef:wat doe je als je heel veel wilt kopen maar geen geld hebt???
woees dat heb ik ook al
Babsie_Flash schreef:Jeetje wat maak ik een spelfouten! en ik ben niet eens aan de drank!
Anseltje schreef:Monica_86 schreef:wat doe je als je heel veel wilt kopen maar geen geld hebt???
De q-music creditcard winnen
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:
ik ook
Ik weet wat ik mijn paard moet voeren enzo.. dus da's voldoende
jah???
Lous schreef:Volgens mij heeft bijna heel Nederland dat wel
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Jeetje wat maak ik een spelfouten! en ik ben niet eens aan de drank!
niet??
ben de komende weken gewoon aan de spa rood met KC
Jasia schreef:Monica_86 schreef:wat doe je als je heel veel wilt kopen maar geen geld hebt???
Jatten..?
Anseltje schreef:Ja, ze krijgt eten voor een heel weeshuis
Jasia schreef:Monica_86 schreef:wat doe je als je heel veel wilt kopen maar geen geld hebt???
Jatten..?
Monica_86 schreef:Lous schreef:Volgens mij heeft bijna heel Nederland dat wel
naja ook een aantal mensen niet hoor
Monica_86 schreef:Lous schreef:Volgens mij heeft bijna heel Nederland dat wel
naja ook een aantal mensen niet hoor
Veel willen weinig geld
Babsie_Flash schreef:Neeben de komende weken gewoon aan de spa rood met KC
![]()
Leek mij wel eens gezond