mooi filmpje! ook leuk dat je zoveel met hem doet!
PeerAppel
Geplaatst: 27-06-14 19:30
Faith, klopt! Ze lijken heel kort, maar mijn knieeen sluiten vrij goed aan. Al ga ik ze toch 1 gaatje langer doen. Marrit, goed bezig! En dat al in 1 jaar. Noa, getsie het verhaal klinkt zo naar he! Gelukkig dat je er nu geen last meer van hebt. Sanne, ziet er heel goed uit! Jullie gaan hard vooruit zo. Kim, veel plezier dit weekend! Succes zondag! Fabiènne, fijn dat het zo goed gaat met rijden! Contragalop is niet makkelijk. Tamara, wat een leuk filmpje!
ohh Tamara door jou ben ik mijn eigen filmpjes weer gaan kijken en nu heb ik weer zin om zelf aan de slag te gaan Moet alleen dan wel eens dingen gaan filmen omdat ik daar nu nooit meer aan denk xd Vroegâh had ik iedere dag wel 20 filmpjes, nu eens in de maand 5 of zo
Staan nog wel wat meer filmpjes op mijn kanaal maar ben niet echt zo fanatiek met filmpjes maken.
Idd erg stil hier!
Vandaag weer lekker op Waldo gereden. Ging echt super goed! Merk alleen wel dat hij de oefening uit de L alweer een beetje saai begint te vinden. Pff Waldo is maar een lastige om het rijden voor hem interessant te houden.
ik hoop volgend jaar ook naar ermelo als ik me trailer rijbewijs heb
___ nou vandaag weer wedstrijd gehad 182 en 192, eerste proef ging beter dacht ik maar niet dus.. dus ben 10de en 2de geworden.. groot verschil ik ben super trots we mogen nu L1 starten maar woensdag nog 1x B en daarna lekker trainen voor de L1