Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Madeira_

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:49

Wentos schreef:
@ Madeira: ben wel benieuwd hoe zo'n rijsjabrak zit. Wel ff wennen dus?

Het is voor mij even wennen omdat ik nooit echt zonder zadel heb gereden (wel op een hele grote, stevige tinker maar is toch anders dan zo’n smalle haf haha).

Hanke_k schreef:
Gister met pony-lief op zadel jacht geweest, eerst naar lola (elpatcho) in midden drenthe, daar een JC saphir dressuurzadel gekocht, onze haf heeft gewoon een boommaat 31... zucht, en ik wou eigenlijk een buffel? :')

Hahaha zooo herkenbaar dit! Wat fijn dat je 2 zadels hebt kunnen vinden :D
Wat naar voor je zusje, super dat ze op deze manier kan genieten van paardrijden :)

Suus, nog steeds veel pijn in je knie(ën)? :(:) sterkte!

ELpatcho, super dat je het zo naar je zin had bij Racoon!

Dapnik, ik duim voor je, spannend! :D

Rosanna, wat goed van je dat je toch hebt doorgezet. Wat naar dat je er ineens bent afgevallen :(:)

Sita, wat gaaf zeg dat het zo lekker loopt! En ziekjes? Beterschap :(:)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 18:50

Vandaag naar het UMC geweest, professor is helemaal tevreden over het resultaat van mijn oog :D nu nog even wachten en word ik geopereerd aan mijn linkeroog. :)

Pff mam had gister een foto gemaakt van mij met Madeira zonder zadel, erg dichtbij, en ik lijk echt megaaaaaaaa lang :o schrok gewoon van de foto hahaha... terwijl op andere foto's mijn benen niet echt onder haar buik vandaan komen.

Rosanna1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:12

Ik heb me gelukkig geen pijn gedaan.
Was meer schrik. En mij eraf bokken was echt klieren.

Wat ik wel weet is dat Annabel nog nooit in een binnenbak normaal heeft gelopen.
We hebben het al een aantal keer geprobeerd in de klassen hiervoor maar elke keer met enorm lage punten thuis gekomen, terwijl we op de buitenconcoursen wel mooie punten halen.
We zullen nu ook even een pauze inlassen en weer even aan de rust werken.

Madeira_ wat fijn dat je goed nieuws hebt ontvangen over de operatie. En ik vind mezelf er ook uit zien als een reus soms, maar ach... Zijn we stiekem ook niet een beetje groot soms;)

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:33

Het probleem dat mijn benen er onder uit komen heb ik gelukkig niet. Ben zelf wel 1.73, maar Assunta is 1.55, dus flink aan de maat.
Afbeelding

zie net dat je op deze foto ook kunt zien wat voor een stom laag staartje ik moet maken met die cap :o

Madeira: Wat hebben ze gedaan met je oog?
Laatst bijgewerkt door Wentos op 03-12-12 20:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:46

Ik zie er ongeveer zo uit op Madeira:
Afbeelding

Afbeelding

Ik denk niet echt te groot? Beetje misschien? Maar een foto zonder zadel en van dichtbij genomen/beetje uit een rare hoek eh.. :P

Wentos, ze hebben mijn lens eruit gehaald (stond scheef in mijn oog + zit aangeboren staar op) en een kunstlens erin gezet. Ik ben van 1% naar 5% gegaan :D. Mijn andere oog heeft hetzelfde 'probleem' (met meerdere aandoeningen), dus daar word ik ook nog aan geopereerd :)

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:50

Madeira: Ik vind dat best kunnen hoor, vind je niet te groot.
Voor hoeveel procent zie je met je andere oog dan? En met paardrijden heb je daar geen problemen mee?
(als ik te nieuwsgierig ben moet je het ook gewoon zeggen, maar ben daar oprecht wel benieuwd naar)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:50

Rosanna1990 schreef:
Sorry mensen, ik had dit weekend even een bokt loos weekend.
Zoals een paar al wisten had ik dit weekend wedstrijd.
Helaas verliep niet alles zoals het moest.

De dag voor concours ben ik voor de allereerste keer gewoon keihard van haar afgebokt. Wist niet wat me overkwam!
Ik ben er wel weer opgegaan, maar wat een spanning.
Vervolgens, volgende dag wedstrijd.
Ik had gewoon een bommetje onder me.
Één en al spanning.
Toch gestart en in de proef echt op het punt gestaan om af te groeten. Maar ik was er klaar mee, vond dat madam toch een keer erdoorheen moet en dus maar door gereden.
Dit resulteerde in 154. Niet echt hoog dus, maar ben wel heel blij dat we niet hebben opgegeven en gewoon doorgezet. Dan maar geen punten (of gewoon heel laag :P) Maar ze heeft een keer niet haar zin gekregen.

Ach wat jammer :(:)
Nog (spier)pijn overgehouden?

154 das net geen minpunt, maar goed dat je wel bent doorgereden anders heeft ze het mooi gewonnen.
Heb je dr nog aangepakt?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:51

Sita_ schreef:
Succes Dapnik! Ik duim voor je..
Ik had net alweer een afwijzing bij de post.. ^) Voor t simpelste werk zoals borden opscheppen in n verzorgingshuis hoeven ze me niet eens.. :')

Wat jammer Rosanna, heb je toch geen last van je val?

Hier een drukke dag! Beetje vanalles en nog wat te doen, plus dat ik ook heerlijk al de hele dag zowat op t toilet bivakkeer :r .
Word overspoeld met mailtjes, belletjes en mensen die langskomen met vragen over de pensionstalling.. Zo leuk! We zijn officieel nog niet eens open, haha..

Wat balen, maar wel fijn dat er zo goed gereageerd word op de pensionstal :)

Beterschap!!!

Daphnik ik duim mee!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:53

Wentos, zie met mijn linker oog nu 3% :). Paardrijden is puur op gevoel, vertrouwen en via mijn gehoor probeer ik mij te oriënteren (en dan ben ik zoooo blij dat ik in een binnenbak kan rijden haha. Buitenbak ben ik nog wel eens eh verdwaald voor mijn gevoel). :)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 20:59

Hallo!

Beterschap sita :(:)

Ik vind je ook prima op madeira passen hoor madeira (haha)! En wat spannend dat je weer geopereerd moet worden.

Ik rij bijna nooit zonder zadel trouwens.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:00

Madeira_ schreef:
Vandaag naar het UMC geweest, professor is helemaal tevreden over het resultaat van mijn oog :D nu nog even wachten en word ik geopereerd aan mijn linkeroog. :)

Pff mam had gister een foto gemaakt van mij met Madeira zonder zadel, erg dichtbij, en ik lijk echt megaaaaaaaa lang :o schrok gewoon van de foto hahaha... terwijl op andere foto's mijn benen niet echt onder haar buik vandaan komen.

Wat fijn!

Ik ken je foto's wel maar vind jou niet te lang hoor :)

Ja mijn knieën zijn erg slecht :\

Rosanna1990 schreef:
Ik heb me gelukkig geen pijn gedaan.
Was meer schrik. En mij eraf bokken was echt klieren.

Wat ik wel weet is dat Annabel nog nooit in een binnenbak normaal heeft gelopen.
We hebben het al een aantal keer geprobeerd in de klassen hiervoor maar elke keer met enorm lage punten thuis gekomen, terwijl we op de buitenconcoursen wel mooie punten halen.
We zullen nu ook even een pauze inlassen en weer even aan de rust werken.

Madeira_ wat fijn dat je goed nieuws hebt ontvangen over de operatie. En ik vind mezelf er ook uit zien als een reus soms, maar ach... Zijn we stiekem ook niet een beetje groot soms;)

Asra en ik rijden ook eigenlijk bijna geen binnen wedstrijden, vorig jaar voor het eerst Lonneker en een keer Vragender maar vond Vragender sowieso niet zo leuk.
Dit jaar Lonneker en in Maart Ambt Delden.

Eigenlijk kijkt bij binnen veeeel meer dan wat hij buiten doet.
Terwijl een buitenrit weer niet te doen is :')

Wen zij is indd groot!

Paulien nog een keer, je zit op een zadel op de foto.
De foto die jou moeder gemaakt heeft zit je eigenlijk op 'niks' waardoor je benen sowieso meer eronder uit komen :)

Serieus, ik heb heerlijk gereden hij liep een halve salsa haha <3
Daarna nog even de paarden van instructrice gevoerd, man wat een mooie dieren heeft ze er staan !

En nu ben ik zeiknat doorweekt :\ nog meer redenen om onwijs te gaan rijlessen .
Vanmorgen een enorm goed gesprek gehad bij het reïntegratie bureau :j

En volgende week woensdag weer autorijles sinds lange tijd, en mooi bij een andere instructeur *\o/*
Nu pizza, chill broek aan trainingsbroek aan, banden om mn knieën en GTST.

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:01

Oh en Hanke gefeliciteerd met je zadels!

En Daphne succes met je sollicitatie gesprek :j

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:04

Madeira_ schreef:
Wentos, zie met mijn linker oog nu 3% :). Paardrijden is puur op gevoel, vertrouwen en via mijn gehoor probeer ik mij te oriënteren (en dan ben ik zoooo blij dat ik in een binnenbak kan rijden haha. Buitenbak ben ik nog wel eens eh verdwaald voor mijn gevoel). :)

Pfff, echt heel veel respect voor jou! volgens mij zou ik elke 10 meter tegen de bakrand aanrijden :=

Suus: Fijn dat je lekker hebt gereden! Hopelijk gaat het auto rijden volgende week ook zo goed en heb je snel je rijbewijs!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:08

Suus, heerlijk met lezen hoe lekker je hebt gereden :+:! Wat rot zeg van je knieën.. hopelijk kan de arts je gauw helpen..

Wentos schreef:
Madeira_ schreef:

Pfff, echt heel veel respect voor jou! volgens mij zou ik elke 10 meter tegen de bakrand aanrijden :=

Suus: Fijn dat je lekker hebt gereden! Hopelijk gaat het auto rijden volgende week ook zo goed en heb je snel je rijbewijs!

Haha nou dan moet je wel een maf paard hebben hoor :P. Paardlief gaat zelf echt niet tegen de bakrand aanlopen. :D (Uhm, correctie: Madeira niet haha).

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:29

Bedankt allemaal! Het is voor in een supermarkt, zei altijd dat doe ik niet maar er is niks anders en opzich is het wel leuk werk.

Sita, ik ken het probleem. Heb een hele lading afwijzingen gehad of gewoon helemaal geen bericht.

Gelukkig heb je geen last gehad van je val Rosanna. Zo ben ik er 2 weken geleden ook afgebokt, het blijven haflingers.

Morgen foto laten maken van mijn vinger en als het goed is mag de spalk eraf, ben benieuwd het doet toch nog wel zeer.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:32

Madeira_ schreef:
Haha nou dan moet je wel een maf paard hebben hoor :P. Paardlief gaat zelf echt niet tegen de bakrand aanlopen. :D (Uhm, correctie: Madeira niet haha).

Haha, nou ok, de binnenbak zou nog gaan, maar een buitenbak zonder hoge omheining, daar blijft die van mij niet in als ik niet goed oplet hoor. :+

Dapnik: Ik heb 2 parttime banen, waarvan 1 ook in een supermarkt (ben ik op mijn 15e begonnen en een beetje blijven hangen :o ) maar vind het daar erg gezellig en het bevalt nog steeds.
Heb je je vinger gebroken?

Mis toch wel wat dingen als je pas op pag. 80 in het topic komt

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:49

Wentos schreef:
Madeira_ schreef:

Haha, nou ok, de binnenbak zou nog gaan, maar een buitenbak zonder hoge omheining, daar blijft die van mij niet in als ik niet goed oplet hoor. :+

Dapnik: Ik heb 2 parttime banen, waarvan 1 ook in een supermarkt (ben ik op mijn 15e begonnen en een beetje blijven hangen :o ) maar vind het daar erg gezellig en het bevalt nog steeds.

Madeira lost dat nou net iets anders op: gewoon vreselijk in het midden lopen van de buitenbak, kleine rondjes dus, want wie weet zijn wij dan wel sneller klaar met rijden? :P Haha. Maar als ik buiten rij heb ik altijd wel iemand bij me die me even wilt helpen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:50

Jullie passen dr allemaal prima op hoor :j

Ik ben ook niet te groot volgensmij :)) , gaat ook lastig ik ben maar 1,68 en peerdje 1,50

Afbeelding

Vorige hafje was 1,40 paste ook prima :)

Afbeelding

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:50

Wentos schreef:
Madeira_ schreef:

Och ik denk '2 parttime benen' ??? Oeps..

Dapnik, oef vervelend van je vinger.. wat is er mee gebeurt?

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 21:51

Ja ben er 2 weken geleden buiten afgebokt omdat nikita hard wilde en ik niet. Bleef de teugels vasthouden en toen was het knak, bovenste topje stuk.

Werk lijkt me ook wel leuk, goede vriendin en zusje werken er en nog meer mensen die ik ken :)

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:03

Wentos schreef:
Madeira_ schreef:

Haha haal je nu die 2 door elkaar of bedoel je ze wel los van elkaar?

Ik hoop hem snel te hebben ja , vinden mn knieën ook leuk haha!

Paulien, hij is weg tot de 7de -O- leuk..........

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:04

Dapnik schreef:
Ja ben er 2 weken geleden buiten afgebokt omdat nikita hard wilde en ik niet. Bleef de teugels vasthouden en toen was het knak, bovenste topje stuk.

Werk lijkt me ook wel leuk, goede vriendin en zusje werken er en nog meer mensen die ik ken :)

Oef!! Hopelijk is het allemaal goed.

Als er meer bekenden werken is het sowieso al een stuk fijner denk ik .

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:17

Suus, wat balen zeg! Als ik altijd veel pijn had in mijn knie (ski ongeluk gehad, maar nu 3 operaties verder haast nergens meer last van) legde ik altijd coolpacks (schrijf je dat zo?) erop. Hielp goed, vond ik :) beter kou dan warmte, vond ik zelf.. misschien werkt dat ook een beetje verlichtend voor jou?

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:22

Oké hoezo via 2 sites praten :')

bij mij zit het ook binnen in de knie, maar ik bedacht me gisterenavond ineens dat het misschien mijn kniebanden wel zijn.
Volgens mij krijg ik door kou juist meer last , want wanneer ik ze iets warmer houd gaat de pijn ook iets achteruit.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 22:24

Suus, zou goed kunnen :) ik heb ook altijd dat mijn knie nog gevoelig word in de kou, maar er iets kouds opleggen 'verdoofde' het de pijn een beetje (eh ja, lekker vaag).

Vind gezellig hoor met je te praten via 2 sites :P haha.