haha dat heb ik ook.. als ik even een midag niet op bokt ben geweest ofzo dan staan er zoveel dingen om te lezen
Succes met je huiswerk!
amazone77
Geplaatst: 26-08-10 21:20
even snel een ego en dan lees ik morgen bij.
ben vandaag voor het eerst met willem weeste rijden op de vereneging,en ben super trots op mn ventje. in het begin een hoop kabaal natuurlijk,en werd al met scheven ogen aan gekeken daar,maar daar heb ik dus het schijt aan.
hij was goed te handelen,en weet zeker dat als we nog even oefennen hij ook langs een merrie kan lopen zonder al te veel problemen.
zo dat wilde ik nog even met jullie delen. moet nu weer weg.
Aamandaaa
Geplaatst: 26-08-10 21:21
Nou ik zou me voor stellen sorry dat het wat lang duurde maar me moeder hield me weer is bezig ik zelf ben Amanda ben 14 jaar oud en woon in alteveer(drenthe) 'ik ben wegens omstandigheden bij deze leuke haf gekomen en ben er erg blij mee Naam:Jari (Ali-b van de werrkmanhoeve was z'n 1e naam ) Leeftijd:5 jaar Hoogt:1,41 ik heb hem zelf helemaal in gereden en naar de wedstrijden gereden wat we sinds kort doen en staan nu met b+1 op de teller! we gaan volgende maand vollop aan de slag en punten halen haha (hoopik) nou dit is toch wel het belangrijkste om te weten denk ik als jullie meer willen weten vraag gerust dingen!
zou er even 2 fototjes bij doen -
Aamandaaa
Geplaatst: 26-08-10 21:23
zo dat is ook weeer klaar ik kan er tegen aan
nts19
Geplaatst: 26-08-10 21:25
Leuk haflinger heb je! en welkom nog een keer! en je hoofdstel vind ik echt prachtig!
Aamandaaa
Geplaatst: 26-08-10 21:27
Liekjje schreef:
Leuk haflinger heb je! en welkom nog een keer! en je hoofdstel vind ik echt prachtig!
Dankjewel haha, het lijkt me super gezellig om hier in meetkletsen
Jaa zeker wel! Maar het is nu wel erg rustig zeg.. waar is iedereen? Iedereen vroeg naar bed ofzo?
Weten jullie.. het is trouwens wel weer erg vroeg donker zeg! dat zal echt wel weer wennen worden! Gelukkig kan ik straks de avonden naar angel want het toch licht Ideaal hoor! moet er echt aan gaan wennen straks
Aamandaaa
Geplaatst: 26-08-10 21:51
marlis: dankjewel:D haha, ik denk het?
liekjje: ja je hebt echt gelijk het is om 9 uur al wel donker volgens mij ! ik heb al helemaal het gevoel dat het winter is! het weer werkt ook echt niet mee het is gewoon koud buiten!
Anoniem
Geplaatst: 26-08-10 22:14
Mooie haflinger amanda !
Dat het echt zo erg was met die regen zag ik vanmiddag pas op tv, echt niet normaal Hier is niet meer gevallen dan wat er normaal valt met een regenbuitje, en alleen afgelopen nacht.
Maar hier is het ook koud en ik begin ook het winter gevoel weer te krijgen
Aamandaaa
Geplaatst: 26-08-10 22:18
dankjewel
ja inderdaad! gelukkig is het hier niet zo erg als op tv dat was echt niet meer normaaal het heeft hier anders ook wel genoeg geregend ben het nu al weer zat! je kunt bijna niet rijden want de bak is heel nat echt een slechte zomer dit jaar! ja echt ik heb de winterjas alweer in huis ondanks het nog zomer is haha
Hoe is het met de zwembandjes meiden? Hier heel goed lekker gereden in de bak vamiddag, Het is idd vroeg donker had ik woensdag ook last van na de les, mag farah haar beentjes weer om doen en de reflexie jas ook wel weer (bah)
Lig al lekker in mijn bedje denkend aan mijn nog 3 dagen vakantie Van de twee week die ik had was het echt met ups en downs. Dan baal je echt dat je vakantie niet uit veel lol bestaad maar uit verdriet.
Farah haar gele peesjes waren stuk, dus ben ik vandaag mee naar de winkel geweest en nieuwe gekregen:D
nou die ben je inderdaad wel nodig! bah wat een vies weer het zit ons in de winter niet mee en in de zomer ook al niet!
ja die vakantie's gaan allemaal zo snel en helemaal met dit weer! gelukkig ben ik op vakantie geweets naar spanje en was het weer daar echt zoveel beter dan hier!
oke super leuk maar ik ga maar is slapen! tot morgen dames
en ik moet zo gewoon weer naar school ! en daarna hoopte ik naar cupje te mogen maar moet huiswerk maken, aangezien ik niet weet of er licht is ga ik morgen maar !
hahaha wat een super idee ! ga em zowiezo een x uitproberen hahaha! zo effe de eigenaar bellen hoe het met de liefste kindjes is dus spreeeek jullie zo