ja jullie wonen allemaal zover weg wil morgen best en stukje reizen maar niet langer dan 45 min heen en 45 min terug hahahaah en bij veel km word je reiskosten zo hoog helaas
Ja, ik heb geprobeerd naar stal te komen, maar ben halverwege omgedraaid. Het was niet te doen De sneeuw is nu aardig weggeschoven, in tegenstelling tot vanmiddag. Dus misschien kan het wel morgen. *hoopt heel hard*
pfff, probeer een topic te maken vae foto's die monique heeft gemaakt... maar hij loopt constant te zeuren dat hij de afmetingen niet kan bepalen, terwijl de eerste keer dat ik op voorbeeld drukte alle foto's het gewoon deden..
ja verot is dat zeg ik had dat ook net daarom ook in 2 pb's gedaan snap er ook echt niet van want heb ze nog via het programa op de grote gezet maar mocht ook niet helpen mischien ligt het gewoon aan bokt ofzo
Monique ik vind echt dat je verbeterd bent in het doen van shoots, ik vind deze shoot erg mooi!
moyra
Geplaatst: 20-12-09 23:08
omdat ik niet stilletjes wil vertrekken plaats ik nog even een berichtje. Ik heb het de laatste zo druk dat ik helaas niet voldoende tijd overhou om bij te lezen en vind dat toch wel en must. Hierdoor heb ik besloten (tijdelijk) mij even terug te trekken uit dit topic. Er komt iedere keer iets tussen waardoor dit niet lukt. Eerst een bevalling en nu weer een plotselinge opname van mijn moeder is het ziekenhuis.
Ik wil iedereen in elk geval vast fijne kerstdagen wensen Ik hoop voor het nieuwe jaar nog even terug te kunnen komen.
monique1983
Geplaatst: 20-12-09 23:12
gail eindelijk gelukt super Ben blij dat je ze mooi vind
Mara is en leuk model Denk dat ik gewoon hafjes moet blijven doen lukken het beste hahhahaha