Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
biancailona schreef:tanja, ik ga niet mee naar die hengstenkeuring, dat is op een doordeweekse dag, ben gewoon werken
biancailona schreef:wie gaat er naar paard 2008 op zondag in halderberge????? Kunnen we een bepaalde tijd ergens afspreken namelijk, mini meeting ik ga, want ik doe voor bitloos.nl foto's ook maken namelijk
biancailona schreef:dlientjuh schreef:ben weer helemaal bij
ben 10 over 12 uit
dus zal misschien zo nog mensen zien
reageer je op niemand meer dorien????
Babsie_Flash schreef:Hardenberg Tanja
Girlgamer schreef:Bijna weekend, Ik ben echt al zo moe deze week. Lichamelijk dan. Mijn voeten, mijn benen, mijn rug. Ik lijk wel een ouw wijf
Girlgamer schreef:Bijna weekend, Ik ben echt al zo moe deze week. Lichamelijk dan. Mijn voeten, mijn benen, mijn rug. Ik lijk wel een ouw wijf
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Bijna weekend, Ik ben echt al zo moe deze week. Lichamelijk dan. Mijn voeten, mijn benen, mijn rug. Ik lijk wel een ouw wijfMooie kwoot Emma!!!
Bijna weekend!!!!
Girlgamer schreef:Babsie_Flash schreef:Hardenberg Tanja
Ja waar ligt dat? Ik doe alleen Bianca na
mieske schreef:Girlgamer schreef:Bijna weekend, Ik ben echt al zo moe deze week. Lichamelijk dan. Mijn voeten, mijn benen, mijn rug. Ik lijk wel een ouw wijf
Haha dat ken ik, ik rammel aan alle kanten
En ik werk niet eens, kan je nagaan
Girlgamer schreef:Babsie_Flash schreef:Mooie kwoot Emma!!!
Bijna weekend!!!!
Huh? Ikke niet snap?
Girlgamer schreef:Bianca ik ga niet naar Hardenberg
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Huh? Ikke niet snap?
Wist je dat...
Tanja een oud wijf is?
Girlgamer schreef:Hmmm, en we zijn allebij nog jong. Arme wij
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Bianca ik ga niet naar Hardenberg
Ik denk het ook niet... de dag ervoor gaan we al naar de western Experience...
mieske schreef:Girlgamer schreef:Kreeg trouwens gister een brief van het UWV dat ik al bijna een jaar in de ziektewet zit. Ik werk al zes jaar en ben nooit langer dan een week ziek geweest
Dan heb je je zeker niet beter gemeld toen je weer ging werken ?¿
mieske schreef:Girlgamer schreef:Hmmm, en we zijn allebij nog jong. Arme wij
Ik ben nog ouder dan jou zie ik
Gelukkig is babs ouder dan ik
Girlgamer schreef:Babsie_Flash schreef:Ik denk het ook niet... de dag ervoor gaan we al naar de western Experience...
Das in Den Bosch he?
Ik ga weer eens wat werken. Tot ziens!