HAFxGEK schreef:ik heb niks gelezen over een waarschuwing!
De titel

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:ik heb niks gelezen over een waarschuwing!
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:ik heb niks gelezen over een waarschuwing!
De titel
SmeeJ schreef:Nee, coooola.
Inplaats van Cowla
Monica_86 schreef:ben ik ook weer, zelf gegeten (nie veel, buikpijn opeenslous heb me aangestoken
), amber eten gehad... om kwart over 6 naar de manege, dan door naar de sportschool (RALPH
) douchen en dan ben ik rond half 11 hier weer
lotteluvah schreef:Wij bedoelen alles heel letterlijk
Monica_86 schreef:ben ik ook weer, zelf gegeten (nie veel, buikpijn opeenslous heb me aangestoken
), amber eten gehad... om kwart over 6 naar de manege, dan door naar de sportschool (RALPH
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:ben ik ook weer, zelf gegeten (nie veel, buikpijn opeenslous heb me aangestoken
Succes met je buikpijn
biancailona schreef:Monica_86 schreef:ben ik ook weer, zelf gegeten (nie veel, buikpijn opeenslous heb me aangestoken
beterschap meis
Monica_86 schreef:hebben jullie ralph zn foto (die ik heel sneaky) heb genomen al gezien??
lotteluvah schreef:Ik ga zo ff testen of ze cooeeellaaa of colaaa zegt
biancailona schreef:ik ga even topic maken, van de fotoshoot door mij gedaan
Horsii_mine schreef:Monica_86 schreef:hebben jullie ralph zn foto (die ik heel sneaky) heb genomen al gezien??
NEEEEE