Lous schreef:Hoop echt dat je nog iets kan vinden van de nieuwe collectie van HH. Hier in de buurt is er bijna niks meer van te vinden.
nee???
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Hoop echt dat je nog iets kan vinden van de nieuwe collectie van HH. Hier in de buurt is er bijna niks meer van te vinden.
argonlover schreef:gezellig hoor
--
welk halster ^^
Lous schreef:HET HH halster
Monica_86 schreef:Lous schreef:Hoop echt dat je nog iets kan vinden van de nieuwe collectie van HH. Hier in de buurt is er bijna niks meer van te vinden.
nee???
Lous schreef:echt hier en daar nog een dekje, halster of een longeerlijn, maar geen stripe pads meer
argonlover schreef:vind die rainbow persoonlijk iets te kleurigmaar t zal amber vast en zeker mooit staan.
maar ik moet alweer gaan dag dag.
argonlover schreef:vind die rainbow persoonlijk iets te kleurigmaar t zal amber vast en zeker mooit staan.
maar ik moet alweer gaan dag dag.
Lous schreef:Ik houd de volgende keer er rekening mee dat als de nieuwe collectie uit is je er meteen bij moet zijn, anders is het allemaal weg
Lous schreef:Nee nergens meer. Alleen dus nog bij dat winkeltje in de buurt bij mij en bij de andere bestellingen die ik vandaag zag bij het ophalen
Lous schreef:Maar slecht nieuws, ik ga slapen. Moet morgen weer vroeg op en heb een toets. Nog 1,5 week school en een toetsweek en dan is het voorbij. Dus moet nog even hard aan het werk.
Welterusten en tot morgen!!![]()
![]()
Sheelah schreef:Goedemorgen!!!
Allemaal lekker geslapen? Volgens mij slapen de meeste nog het is nog lekker rustig![]()
@ Lous wat een gave setjes heb jij!!! Dat is dan weer minder als je westernrijd daar zijn niet van die leuke setjes voor![]()
Vanmiddag ga ik bij het veulen kijken wat ik waarschijnlijk wil gaan kopen ben echt heel nieuwsgierig!
Moet ongeveer 2 en half uur heen reizen en weer terug maar dat hebben we er voor over!!!!
Sheelah schreef:Ja dat wel ik vind alleen dat ze is wat meer kleuren pads in de verkoop moeten gooie zou wel heel leuk zijn!!!
Marleen_ schreef:^Y&%@*O@&*\
Grut o grut o grut
Kom ik gisteravond thuis, wil ik even gaan bokken is die ^*^%&%(I computer gecrasht, echt ik word er zo mmmmooooooeeeeeiiiii van!!
Goed moet even mij ei kwijt!