Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zillionke schreef:Geen hulp teugel dan is er een kans dat je hem alleen maar zwaarder laat lopen. Probeer veel te schakelen. Keertje van stap naar galop en weer terug naar stap ect. Je moet zijn achterhand sterker maken. En als hij dan aan de teugel loopt en hij gaat ''hangen'' rij je hem meteen naar voren.het eerste , maar het is als ik van hem dingen ga vragen zoals aan de teugel dan pas wordt hij zwaar in de mond. anders valt het wel reuze mee hoor.
noaxhorses schreef:Auw beterschap!Tja, daar lig je dan.. Ik ging vandaag naar de paardjes,wou Starwien longeren. Dus ik lekker gepoetst en longeerhulp omgedaan. Ik neem haar mee naar het midden en mevrouw gaat ervandoor, op een of andere manier zat mijn been tussen het touw dus ik val met een keiharde klap op de grond. Rustig gaan staan, eerst instantie geen pijn maar toen ik geen lopen poeehh heel veel pijnsheuten. Naar starwien toegestrompeld om hoofdstel af te doen en toen mama gebeld. Zij heeft spullen opgeruimd en ik ben naar de auto gestrompeld en gehinkeld, doet heel veel pijn als ik het strek en het zit vooral boven, niet gebroken want het zijn mijn spieren. Kan helemaal niks behalve liggeneven in de gaten houden
_Sanne schreef:Ziet er goed uit!!https://www.youtube.com/watch?v=Hk0xyqARtOI
Filmpje van de les gisteren. Waren hier bezig met actief aandraven en weer actief terug in stap.
Op gegeven moment sprong ze perongeluk aan in galop.
Nordsvensk schreef:Waldo's manen dan die heb ik geknipt hahaKan prima Sanne
Mia haar manen zijn ook niet zoo mooi..
Kim_97 schreef:Heb eigenlijk nog niks gepland ga gewoon lekker weer verder trainen met Waldo en wandelen met Nerowat zijn jullie weekend plannen?
Kim_97 schreef:Succes met je wedstrijd ga je officieel starten?ik ga zometeen naar stal hoofdstel en zadel poetsen voor wedstrijd zondag (morgen geen tijd, werken) daarna naar Oss en vanavond feestje van 25 jaar jubileum. morgen werken en daarna nog even snel Vrouwke wassen. Zondag wedstrijd.