ik wil naar mn vriendjee heb hem al vanaf zaterdga niet gezien en wel heel veel ruzies heel de week gehad. Maar brommer is nog niet gemaakt dus beetje te ver nu ivm afgesloten wegen erheen.
Hij vind me te onzeker over alles en weet niet hoe die daar mee om moet gaan en daar hebben we nu elke keer woorden over. Niet echt leuk.
Hahaha Ik mag ook weer naar school vanaf maandag. En het is 1 uur en 20 min heen en ook terug met de tram. Dat is wel minder. En de school is een doolhof en super groot gaat wat worden haha.
Morgen introductie bij mijn werkbedrijf van mijn opleiding.
nou ik ga maar is douche meiden als ik dan nu gelijk ga kan ik zien hoelang ik douch! ik probeeer zo snel mogelijk maar het lukt me niet zo goed.. hahaha
hahaha. Ik ben ook al zo schijterd met zulke dingen. Vorige x hoorde ik iets en was nog op de dag ook durfde niet meer van de wc af te komen tot me ouders thuis kwamen.
ik vind het ook maar niks alleen thuis als ik alleen thuis zit doe ik alles dicht.. voordeur achterdeur en de poort Gelukkig heb ik een hond die om de kleinste dingetjes blaft
nou ik heb ook een hond maar 1tje van 14 dus heb ik vrijweinig aan hahahahaha. ja ze zitten me allemaal enge films te sturen maaar zelf komen ze niet even langs om mij te gezelschappen of is dat geeen woord ?
hahahahah help meeeeeeeeeeeee
nts19
Geplaatst: 26-08-10 21:11
mijn hondje is ook 14 Ze is erg oud voor haar ras.. maar ze begint soms echt irritant te zijn.. als ze de koelkast al open hoort gaan staat ze binnen een paar seconde voor de koelkast en al zeg je al hallo op een gekke manier blaft ze al
Flauw dat ze niet komen.. Ze zijn gewoon zelf te bang om door de donker heen te lopen of fietsen om naar jou te gaan
Jullie moeten écht niet zo snel gaan, zo kan ik het helemaal niet meer bijhouden.. Ga proberen in het weekend weer alles bij te lezen etc. Stik nu al weer in het huiswerk/projecten