vianne's stal wordt door marieke of annemieke gedaan ik help meestal in het weeknd áls ik er ben of als de stallen nog niet gedaan zijn bij marieke/annemieke, een stal van je dromen
jaa ik ga die stal eens helemaal leeghalen, [ we mestten eerst nooit uit ] nu doe ik elke avond de schijt en natte plekken er uit halen, maar het is heel irritant te zien, wij hebben vlas :p
Mijn stal word de mest ook elke dag uitgehaald behalve op zondag.. Mijn beste vriendin is stalhulp en die werkt van maandag tot vrijdag.. Op zaterdag moet het door de verzorgsters gedaan worden maar die hebben het te druk Dus in het weekend doe ik het meestal zelf En ik help m'n vriendin ook heel vaak Vind het ookw elleuk
ik heb nu de hele achterkant leeg gehaald, kon het niet verder afmaken ; dus heb maar de rest wat in stal lag erop gegooit , kan sjonnie het nog eens goed doen van de week
Ik heb ook in mijn stallen vlas liggen. Ik ben wel tevreden. Bij mij had het wel gezondheidsredenen om daar op over te gaan. Ik ben nl. allergisch voor stof.
Laatst bijgewerkt door NaSan op 07-12-07 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt