Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Wiek3

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 01:13

Hahahahaha hilarisch dat topic XD

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 10:47

Dat is altijd leuk... wakker worden (eerst heel de tijd de gordijnen dicht gehad), je gordijnen open doen en er achter komen dat het gewoon sneeuwt en dat het nog blijft liggen ook! Sneeuwt het overal in NL of alleen in Brabant?

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:22

Wiek3 schreef:
Dat is altijd leuk... wakker worden (eerst heel de tijd de gordijnen dicht gehad), je gordijnen open doen en er achter komen dat het gewoon sneeuwt en dat het nog blijft liggen ook! Sneeuwt het overal in NL of alleen in Brabant?

Nou ik deed net de gordijnen open en dacht what de f... Sneeuw??
T sneeuwt aardig hard ook nog eens..
En moet straks me pony doen..das een stukkie fietsen.
Zit serieus na te denken wat ik aan moet doen.
T lijkt meteen zo een stuk kouder buiten dan t al was. Hihi

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 11:59

Hier in Friesland komen er nu hele fijne vlokjes naar beneden, maar dan moet je wel goed kijken ;) En het blijft niet liggen.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:25

Goedemorgen! Maar goed dat ik nog vrij ben, want anders red ik het echt niet om alles bij te lezen en te reageren.

ELpatcho: Hoe was het concert?

Mando: haha, leuke foto!

Sita_ schreef:
Ik vind persoonlijk dit model caps heel erg lelijk... :o

[ Afbeelding ]

Omg, verschrikkelijk!! :o

Siersma schreef:
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ather.html

Vind zoiets wel mooi, maar zou het er ook nog een beetje normaal uitzien?

Precies Sita, zo denk ik dus ook. Kost al genoeg allemaal.

Deze vind ik ook leuk. Voor zover een cap mooi kan zijn :P Het blijft toch een lelijke champignon op je hoofd.. :o

@ Sita: 3 caps? Vind 1 wel genoeg haha.

Siersma schreef:
Jeetje Sita 3 caps?! Ben je van plan om te vallen? :=

Die van jou Suus vind ik dus persoonlijk echt niet mooi. Vind het mooier als er toch iets van een velletje op zit.

Ik vind die met een "velletje" :+ ook mooier dan die gladde.

@ Sunny 43: Welkom!

@ Madeira: Ik rij niet zonder zadel op mijn pony. Misschien in de toekomst, maar nu heb ik met zadel soms nog moeite om erop te blijven :P

Miiejs schreef:
Nog meiden op wedstrijd vandaag?

Op voetbal wedstrijd :+ telt dat ook

Annemiekje 40: Ook welkom!

@ Nelleke: Jouw cap vind ik ook wel ok! Glimt tenminste niet zo haha

Storm_ schreef:
Hebben jullie geen last dat je je haar niet in een knot kan doen als je een cap op hebt? Ik wil eigenlijk een cap waarbij aan de achterkant niet nog een heel stuk zit maar weet zo niet welke?

Ja, heel vervelend! Ik doe altijd maar een laag staartje, anders heb ik de cap voor mijn ogen hangen.

@ Madeira: ben wel benieuwd hoe zo'n rijsjabrak zit. Wel ff wennen dus?

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:32

Nelleke, nog gefeliciteerd! *\o/*

en dan ga ik nu even bijlezen!

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:51

ik las een hoop over caps; die croco style caps vind ik eerlijk gezegd foeilelijk, dat is echt niets voor mij!
Ik heb gewoon heel standaard de HH pro, een oudere voor dagelijks gebruik en een nieuwe voor op wedstrijd.

Over het E rijbewijs; ik ben gelukkig zelf in het bezit van mn E en dat bevalt me uitstekend! Kan mezelf en 't paard overal heen brengen ideaal!

Sommigen van jullie reizen wel ver zeg voor wedstrijden! :o Ik blijf eigenlijk altijd binnen een straal van 25 km, volgend jaar wil ik trouwens wel naar ermelo!

Welkom Annemiekje en Sunny

Nelleke, dat is een van de eerste gladde caps die ik zie die ik wel mooi vind!

siersma, in het dorp naast ons werd sinterklaas dit jaar binnengereden met een fjord voor de kar (van 26 ofzo, een manege pony)

madeira; meestal met dekje en longeersingel of voltigesingel ;) maar moet wel bekennen dat ik eigenlijk nooit meer zonder zadel rijdt. En wat heb je een prachtig dekje gekocht! :D

lola; mn zusje heeft dr dekje nog bij je laten liggen, oeps!
en wat rijden betreft; ik rijdt alma meestal 2x in de week en haar eigenaresse zo'n 3 x
en jeszy wordt meestal 3 dagen in de week door mij gereden en 3/4 x door mn zusje

Wij vieren dit jaar ook geen sinterklaas, zijn gister wel uit eten geweest

Sneeuw heb ik hier vanmorgen niet gezien ;)

Hanke_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:54

Gister met pony-lief op zadel jacht geweest, eerst naar lola (elpatcho) in midden drenthe, daar een JC saphir dressuurzadel gekocht, onze haf heeft gewoon een boommaat 31... zucht, en ik wou eigenlijk een buffel? :')

Daarna door naar Haaren (duitsland) voor een australian stock zadel voor mn zusje, die vanwege spierreuma vaak veel pijn heeft, en eigenlijk graag een zadel wil dat zit als en huis.
Ook deze lag wel goed en was trouwens een prachtig zadel!

Dus wij zijn 2 zadels rijker! :D
En een dekje minder, want die heeft mn zusje bij lola laten liggen -O-
Moeten nog maar even gaan bedenken hoe we dat op gaan lossen haha

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 12:56

Toe maar! 2 extra zadels. :)

Ik wil ook sneeuw, wij hebben hier wind en hagel..

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:21

Hier alleen maar regen!

Wentos: mag ook hoor ;) wel gewonnen??

Hanke: das wel mooi gedaan gelijk 2 zadels rijker :)

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:49

Hier vanmorgen natte sneeuw, nu regen, maar tjee wat is het onwijs koud zeg.

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:51

Hier ook sneeuw en koud !
Brrrrrrr, sneeuw is nu veranderd is vieze bruine pap

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:55

Ik ben de deur nog niet uitgeweest, griep is nog steeds niet over :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:56

Hier geen sneeuw *\o/*

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 13:59

Hier was sneeuw, toen ging ik een uurtje liggen en nu is het regen :\

2 zadels, heerlijk :D

Even douche , heet water over mijn knieën misschien helpt het ,daarna voor de zoveelste keer mijn dokter proberen te bereiken.

Volgende week weer rijles :D

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:12

Ik kwam vanochtend vanuit den haag met de trein en de hele weg lag er sneeuw! nu dan aangekomen in drenthe en hier ligt er niets inderdaad..
Mooiste cap vind ik van KEP :D maar helaas buiten mijn budget..
Suus: :(:) sterkte!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:12

@Hanke: Toe maar weer, en nu is de geldboom weer leeg denk? :+
Ik reis idd ook niet zo hele ver voor wedstrijden, moet al een uur heen en terug naar mn paard, dus moet wel leuk blijven! Al pak ik wel de haflingerwedstrijden als Beilen en Lunteren mee, zijn altijd leuke wedstrijden om naartoe te gaan! Ik zal straks alleen wel wat verder moeten zoeken ben ik bang, want er zijn niet bijster veel Z wedstrijden hier in de buurt.. Maar goed je moet er wat voor over hebben!

Ik heb vanochtend gelijk gelukkig al gereden. Hier nog geen sneeuw, maar al wel wat natte prut, en inmiddels vies koud weer. Blijf vanmiddag lekker in huis bij de kachel plakken!

Ik heb ook maar 1 cap, een simpele Harry's Horse. Mocht nu anders voor mn hoedje, maar ja, voor die drie maand nog is ook zonde. Dus heb mezelf een nieuwe cap voor de wedstrijden belooft. Had al een mooie gezien, maar die was er net weer niet in mijn maat -O- (mt. 54 is er dus echt niet in elk model cap, hoezo kinderhoofdje :+ )

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:17

Wentos schreef:
Storm_ schreef:
Hebben jullie geen last dat je je haar niet in een knot kan doen als je een cap op hebt? Ik wil eigenlijk een cap waarbij aan de achterkant niet nog een heel stuk zit maar weet zo niet welke?

Ja, heel vervelend! Ik doe altijd maar een laag staartje, anders heb ik de cap voor mijn ogen hangen.

Ja dat heb ik dus ook hele tijd, zie er niet veel meer mee. Met name op wedstrijd anders heb ik het gewoon in een vlecht dan is het ok,
heb mijn knot al zo laag, moet ik dan een knot op mijn rug hebben hangen? |(

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:19

Heb je je shabrak laten liggen? Die heb ik nog niet gezien.. zal vanmiddag een op stal kijken.

Het concert van Racoon was zaterdag heel erg leuk! Wat een humor hebben die gasten op het podium, en dan ook nog eens van die heerlijke muziek. Prima avondje zo!

Ik mis de wedstrijden!! Haha normaal rij ik ongeveer een keer in de twee weken een wedstrijd, verdeeld over twee paarden. Maar de een is al een tijdje niet fit. En met mijn haf ben ik hard in training voor de M2, en vind het zonde van mijn geld om ondertussen dan M1 te blijven starten. Heb alleen 19 (?) december nog een wedstrijd in de M1 staan dacht ik. Verder ziet het eruit dat ik zeker tot janurai niet meer ga starten, en dat klinkt zoooo ver weg :P

Hier nog geen sneeuw. Ik vind sneeuw wel leuk, maar dan wil ik wel gelijk een goed dik pak :P Heerlijk!!

Storm_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:28

ELpatcho schreef:
Ik mis de wedstrijden!! Haha normaal rij ik ongeveer een keer in de twee weken een wedstrijd, verdeeld over twee paarden. Maar de een is al een tijdje niet fit. En met mijn haf ben ik hard in training voor de M2, en vind het zonde van mijn geld om ondertussen dan M1 te blijven starten. Heb alleen 19 (?) december nog een wedstrijd in de M1 staan dacht ik. Verder ziet het eruit dat ik zeker tot janurai niet meer ga starten, en dat klinkt zoooo ver weg :P

Hier nog geen sneeuw. Ik vind sneeuw wel leuk, maar dan wil ik wel gelijk een goed dik pak :P Heerlijk!!

Haha dat moet te doen zijn toch? zitten ook feestdagen tussen dan gaat de tijd meestal ook snel voorbij :P

Ik heb ook niets meer in de planning staan. Wou eigenlijk dit jaar de L1 uitrijden maarja stomme vervoer zit ik mee..
Ben nu begonnen om echt aan mijn houding te gaan werken nu ik toch niets heb staan. Merk dat Storm er niet veel meer van snapt nu maar loopt al zoveel beter dus hopelijk helpt deze nieuwe start wel straks zijn vruchten af. :)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:32

Haha jaa maar het is ook al de gehele maand november nada.. Hihi opeens zeeën van tijd in de weekeinden :P

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:34

Hoe ben je bezig met je houding? Krijg je daar echt les in, of film je jezelf steeds ofzo? Ben ook met mijn ene paard even stap terug gezet, mooi terug naar de basis, daar heb ik nu toch weer mooi de tijd voor.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 14:39

Dik pak sneeuw wil ik ook wel, als ik mn rijbewijs heb......................................

Snow shoots!!!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:00

Miiejs: Nee, helaas verloren..

Storm: Een knot op je rug lijkt me niet zo mooi staan :P

Hier is het echt prut weer. Vanmorgen sneeuwde het en nu is het regen en sneeuw door elkaar. Bah

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-12 15:06

Ik vind sneeuwfoto's ook altijd erg leuk!

Ik heb Anne nog een 100+200 grams deken opliggen maar denk dat ik er vanavond maar de 100+300 op ga leggen. Tis koud man!! Wat hebben die van jullie nu op?