Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wiek3 schreef:Dat is altijd leuk... wakker worden (eerst heel de tijd de gordijnen dicht gehad), je gordijnen open doen en er achter komen dat het gewoon sneeuwt en dat het nog blijft liggen ook! Sneeuwt het overal in NL of alleen in Brabant?
En het blijft niet liggen. Sita_ schreef:
Siersma schreef:http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... ather.html
Vind zoiets wel mooi, maar zou het er ook nog een beetje normaal uitzien?
Precies Sita, zo denk ik dus ook. Kost al genoeg allemaal.
Het blijft toch een lelijke champignon op je hoofd..
Siersma schreef:Jeetje Sita 3 caps?! Ben je van plan om te vallen?![]()
Die van jou Suus vind ik dus persoonlijk echt niet mooi. Vind het mooier als er toch iets van een velletje op zit.
ook mooier dan die gladde.
Miiejs schreef:Nog meiden op wedstrijd vandaag?
telt dat ookStorm_ schreef:Hebben jullie geen last dat je je haar niet in een knot kan doen als je een cap op hebt? Ik wil eigenlijk een cap waarbij aan de achterkant niet nog een heel stuk zit maar weet zo niet welke?
Ik blijf eigenlijk altijd binnen een straal van 25 km, volgend jaar wil ik trouwens wel naar ermelo!
maar moet wel bekennen dat ik eigenlijk nooit meer zonder zadel rijdt. En wat heb je een prachtig dekje gekocht! 

wel gewonnen??

(mt. 54 is er dus echt niet in elk model cap, hoezo kinderhoofdje
) Wentos schreef:Storm_ schreef:Hebben jullie geen last dat je je haar niet in een knot kan doen als je een cap op hebt? Ik wil eigenlijk een cap waarbij aan de achterkant niet nog een heel stuk zit maar weet zo niet welke?
Ja, heel vervelend! Ik doe altijd maar een laag staartje, anders heb ik de cap voor mijn ogen hangen.
Heerlijk!! ELpatcho schreef:Ik mis de wedstrijden!! Haha normaal rij ik ongeveer een keer in de twee weken een wedstrijd, verdeeld over twee paarden. Maar de een is al een tijdje niet fit. En met mijn haf ben ik hard in training voor de M2, en vind het zonde van mijn geld om ondertussen dan M1 te blijven starten. Heb alleen 19 (?) december nog een wedstrijd in de M1 staan dacht ik. Verder ziet het eruit dat ik zeker tot janurai niet meer ga starten, en dat klinkt zoooo ver weg![]()
Hier nog geen sneeuw. Ik vind sneeuw wel leuk, maar dan wil ik wel gelijk een goed dik pakHeerlijk!!