Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

zie zelfs blauwe lucht door de bewolking heen.
haha
bij ons op stal was het pas ook maar toen had die lompe moeder op het been gestaan haha maar was gelukkig niet zo erg !
Moet ik er wel een beetje netjes bij staan he!Roxylovee schreef:ja we mogen ook geen seconde telaat komen dan ken je je ook mooi meldendramaaa die school joh
Mijn leerlingen moeten ook op tijd in de les zijn, bedoel ik sta er dan toch ook? Wekkertje maar op tijd zetten, of eerder naar bed gaan is dan een goede oplossing. Ook mascara bijwerken is niet nodig smorgens vroeg, dat kan ik de pauze toch ook..
een blonde man heeeeeel aardig
Roxylovee schreef:jeroen dereck nog wat heel moeilykeen blonde man heeeeeel aardig
en vorig jaar had ik hoekstra !
en dat jaar daarvoor trinthamer
ach en nu hebben we gym tot januari daarna niet meer (examenklas) en heb nu een knieblessure , he wat jammer
Wou eigenlijk doorfietsen naar Angel maar zag een donkere wolk aankomen dus ging maar weer terug naar huis..
Grrrr. Maarja morgen weer een dag want kan helaas niet op de scooter want die is half verrot!
. ja klopt er wat reunie meer weet ik er ook niet van hou me niet echt bezig met die school... trouwens me gymleraar heette helemaal geen jeroen haha maar joep dewort
vandaaag eerste les gehad vond het een super vent !