Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:dlientjuh schreef:maar moontje wat gaat er nu met jou knietje gebeuren
en oja foutje bobbel gaat er tussen nu en 6 weken uit
niet over 6 weken
met mijn knie gaat niks gebeuren, moet vanzelf goedkomen, kan een half jaar duren voordat helemaal weer goed is
Ben benieuwd wanneer je geopeerd wordt, hopelijk snel
SmeeJ schreef:Jeetje, er ging vandaag eeen konijn dood bij ons in de klas.
Begon zo'n meid heelemaal te huilen & shaken.
Hmm vond ik wel wat ver gaan, was nl gewoon diertje van school
princesmax schreef:sorry meiden dat ik een tijd niet online ben geweest.
Ik ben net gestopt met de ponys omdat ik ruzie heb met de eigenaar.
en nu voel ik me echt heel erg poedersuiker![]()
Ik stop ook helemaal met de paarden ben het helemaal zat.
knabbelgirl schreef:Girlgamer schreef:Ik zit trouwens te wachten op een zweetdeken die ik van iemand zou overnemen. Pb ik haar net en stuurt ze terug dat ze het geld heeft teruggestort omdat de deken door muizen is bewerkt.
Op zich heel netjes natuurlijk, maar vraag me af wanneer ze mij dat had willen laten weten.
Ga straks eerst maar een checken of dat geld al terug is
vaagIk heb nu iemand die had betaald, maar ik ben ziek dus niet de stad in geweest(amandelen weer) zegt ze ja stirt maar terug ik krijg ze hier goedkoper, 8.25 per 2 bij mij 9 excl per 4!! echt aso, ik vind dat niet echt kunnen
gekocht is gekocht
knabbelgirl schreef:Monica_86 schreef:Trouwens dat project waardoor ik toen zo'n stress had omdat helft van groepje van opleiding was gestopt!!!!
IK HEB HET GEHAALD!!!!!!!!!!! LEES NET DE MAIL: VOLDOENDE!!
gefeliciteerd![]()
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Goeiemoggel!Bij mij op de deur (van het kantoor) heb ik een A4 tje gehangen met de tekst:
AFDELING TRANSPLOFT
GEEN SPROETJES!
SmeeJ schreef:Omg laatst he, ik stap altijd op mirna via het hek.
Dus ik ga op het hek staan, beukt mirna mij in de buik met de neus.
Flikker ik achterwaarts van dat hek af,
SmeeJ schreef:Daaag meiden.
Moet morgen er om half 7 weer uit
HAFxGEK schreef:Haaaii
Doe ik zlef soms ook hoor met die schoenen![]()
Moet vandaag in het net ga vanmiddag naar een presentatie van m'n stiefbroer die is afgestudeerd en ben vanavond pas laat terug
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:Haaaii
Doe ik zlef soms ook hoor met die schoenen![]()
Moet vandaag in het net ga vanmiddag naar een presentatie van m'n stiefbroer die is afgestudeerd en ben vanavond pas laat terug
Ja dat is vet PIEP.
Bij 1 klant had ik gezegd 'Ja, kunt u de schoen mischien terug doen in dezelfde doos waar het uitkwam'.
Komt me baas helemaal aangelopen:
'DAT MAG JE NIET TEGEN KLANTEN ZEGGEN!'
Ik denk oké.