Hoe kan je daar nou vallen..?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Hoe kan je daar nou vallen..?
Lous schreef:Dat die moeder nou gek in haar hoofd is, daar hoeft dat kind toch niet de dupe van te worden??!!
Babsie_Flash schreef:Lous schreef:Dat die moeder nou gek in haar hoofd is, daar hoeft dat kind toch niet de dupe van te worden??!!
Het kan nog zijn dat ze per ongeluk met kind en al naar beneden is gevallen.. maar dat lijkt mij sterk..
Lous schreef:Dat die moeder nou gek in haar hoofd is, daar hoeft dat kind toch niet de dupe van te worden??!!

Naomi_Haffie schreef:ze waren gesprongen ofzoiets ,
Babsie_Flash schreef:Tsjee wat gaan we hard! misschien halen we de 110 vanavond nog wel!
van worden
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:ze waren gesprongen ofzoiets ,
die moeder heeft ervoor gekozen om te springen, dat kind nie

Jasia schreef:Ja Anne, dat was ook zo erg!
Of die moeder die haar man vermoorde en hem als vlees aan de kinderen gaf.. Brr, dan eet je je eigen vader op!

Anseltje schreef:jasia's paard houdt van sm
zo baas zo paard
Naomi_Haffie schreef:inderdaad, wat zou er dan in z'n hoofdje omgaan
Sommige mensen schrokken er zo van dat ze moesten opgevangen worden
Ik denk dat ik ook schrik als ik lui in die pagode sta en de buurman klimt over de balustrade en springt er zo maar vanaf!
Wentos schreef:jeetje wat een verschrikkelijke dingen zeg!! bah, die mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd!!
Monica_86 schreef:Naomi_Haffie schreef:inderdaad, wat zou er dan in z'n hoofdje omgaan
geen idee.... niet zoveel denk ik.... moeder heeft vast 1 of ander banketstaaf verteld
Naomi_Haffie schreef:hoe word een dik paard snel dun zonder er op te rijden ?