Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kimmie25 schreef:Hee, ik heb een klein maar toch belangrijk vraagje: ik heb mijn haflinger nu 4jaar en zins kort zegt iedereen: 'goh wat loopt hij kort van achter' ik wist dat hij niet helemaal lekker liep maar ga me er nu wel zorgen om maken.... Is dit 'probleem' ernstig? en kan ik dit oplossen door een soort training of moet ik er maar gewoon vrede mee hebben?
Alvast bedankt!
![]()
Groetjes kimm
Sjemira schreef:Of een zadel dat niet past en knelt bij de schouders.
@Jody, bij rassenpraat is het helemaal niet zo dat je na 100 pagina's een nieuw topic moet starten, das wel in de HK, dus we hadden gewoon hier verder kunnen kletsen met ons oude groepje.
Kimmie25 schreef:Hee, ik heb een klein maar toch belangrijk vraagje: ik heb mijn haflinger nu 4jaar en zins kort zegt iedereen: 'goh wat loopt hij kort van achter' ik wist dat hij niet helemaal lekker liep maar ga me er nu wel zorgen om maken.... Is dit 'probleem' ernstig? en kan ik dit oplossen door een soort training of moet ik er maar gewoon vrede mee hebben?
Alvast bedankt!
![]()
Groetjes kimm