Leuke foto joopie! De mijne zijn nu aan t laden, zijn best nog aardig gelukt al zeg ik t zelf.
Gail, wat moeilijk. Weet je wel wat je tegen hem moet zeggen?
Siers83
Geplaatst: 20-12-09 16:52
Tis weer gelukt, ga nu wat plaatsen. Hopen dat dat ook lukt. Beetje donker, maar goed. Samen met haar vriend Alfred. T blijft een hafje he Sullig kijken kan ik ook hoor! En dit is de hele kudde in de sneeuw.
dieweke, we zijn nu dus aan het praten, maar hij wil het er ook gewooon irl over hebben...
Wat ik tegen hem moet zeggen? geen idee? Ik wil hem helpen... maar ik weet niet hoe. en hij wil het zelf niet... (heb ik het idee)
Ik ziet het een beetej als mijn 'relatie' met Mara. Er zijn oms wel eens MAAAAAAANDEN dat ik haar niet wil zien. dat ik niet van haar hou, maar wel ondsettend veel om haar geef. Dan laat ik haar met rust, uiteindelijk gaat het vanzelf na maaaaaanden weer kriebelen. Dar ga ik weer oprecht van haar houden. En dan schitteren wel als alle sterren ven de hemel. Maar hij ziet dat niet. Ik heb dat ook tegen hem gezecht (wel op een andere manier zonder de paarden er bij te betrekken hoor) maar hij gelooft het niet...
Als hij dat niet wil zien of geloven, dat weet ik het ook niet meer... Ik wil dit namenlijk samen doen, maar als hij dat niet wil gaat het nooit lukken...
Origineel
Geplaatst: 20-12-09 17:00
Ik weet het niet Gail .. Jullie zullen het uit moeten ' vechten ' . Leuke foto 's
Zouden jullie dan niet een afkoel periode proberen? Gewoon elkaar ff niet zien, of anders alleen leuke dingen doen en geen romantische. Ga samen schaatsen of een sneeuwpop bouwen, maar geen romantisch gedoe.
we zouden de 22ste gaan schaatsen met een heel groote groep (in utrecht) maar ik weet niet of ik dat wel wil. Marien onder ogen zien met een heleboel andere mensen. die zullen ook voelden dat er iets aan de hand is... Ik moet ongesteld worden, dus ik ben al zo lekker emtioneel... ik heb geen zin om daar in huilen uit te barsten waar Marien bij is... dan voel hij zich alleen maar schuldig...
Maar tis met een grote groep, dan kun je m ontwijken en hoef je niet perse in zijn gezelschap te zijn. Als je daar zin in hebt zoek je m op en anders niet. Ik denk dat je toch gewoon moet gaan.
Dat is ook weer waar peelie. Overleg dan met hem, wat hij wil.
blondiev
Geplaatst: 20-12-09 18:29
Ik zou ook gewoon gaan schaatsen Gail, en 'm een beetje negeren, kijken hoe hij daar op reageerd. Als ie geen hulp van je wil bij zijn problemen, moet je 'm ook niet helpen, anders zit je 'm misschien te veel op de lip en gaat ie zich irriteren. Laat hem gewoon met rust totdat hij naar jou toe komt, hoe moeilijk het ook is. Ik denk dat hij je daardoor meer zal waarderen
We waren lekker wandelen. Er kwam een traktor langs die 6 sleeen trok, zag wel grappig uit.
Jeetje Gail, wat een gedoe meid! Hopelijk kun je ook binnen een korte tijd eens met hem praten zodat je maar weet waar je aan toe bent! Ik vind zulke redenen altijd een beetje vaag waardoor je zo onzeker bent over hoe nu verder.. Ik duim voor je op een goede afloop, en geniet van je afleiding met Tessa!!
Leuke foto´s overal zeg, iedereen is lekker in de sneeuw bezig geweest! Ik durfde eerst niet zo goed, maarja wenner stond al 2 dagen binnen en dat vind ik ook wel sneu.. Dus ijzers eraf gehaald vanmorgen en toch maar naar buiten.. Ik heb ook een gaaf filmpje maar dat krijg ik niet goed op de pc jammer genoeg. Hij ging finaal uit zn stekker wat een mafkees! Zo leuk om te zien dat hij er zo blij mee was, en dan smelt ik toch zo voor m terwijl hij af en toe het bloed onder mn nagels vandaan haalt..
Freya, ga je deze zondag verhuizen? Ze voorspellen vorst tot en met vrijdag geloof ik.. dus dat is wel even afwachten dan.. Misschien is er wel goed gestrooid?
Hinke, Lastig vervoeren nu met dit weer zeg.. Hopelijk kun je ankie morgen of overmorgen overbrengen naar je ouders! Dan zullen er ook al wel meer wegen gestrooid zijn toch?
Moyra, Wat een ontzettende schattige puppy's en wat dapper dat je dat zo aandurft zeg!!
Paulien, beterschap meis, hopelijk ben je snel weer fit zo met de feestdagen!
Melody, wat ben ik nu jaloers op jou foto's haha! Echt gaaf om te zien zeg! Bij ons werden er heel wat ijzers afgehaald vandaag, en bij eentje zijn er stiftgaten geboord, weer onder gelegd en vervolgens zijn ze met de arreslee en het bellentuig weg geweest! Zo gaaf om te zien, en het klinkt ook zo leuk!