Evatje schreef:Ik ga effe wat regelen ben zo terug.
Doei Eva!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Evatje schreef:Ik ga effe wat regelen ben zo terug.
Anseltje schreef:HALLOOOWW WE HEBBEN DE 101 GEHAALD HOOR!!![]()
Anseltje schreef:is best een aparte naam ja
Anseltje schreef:Anseltje schreef:HALLOOOWW WE HEBBEN DE 101 GEHAALD HOOR!!![]()
Babsie_Flash schreef:Evatje schreef:Ik ga effe wat regelen ben zo terug.
Doei Eva!
Naomi_Haffie schreef:gezellig kaarsjes lous;
vanavond gaat het weer vriezen volgens mij
Babsie_Flash schreef:is er een vrouw met haar kind van de 4e verdieping van de Bijenkorf in A'dam gesprongen?? Het wordt ook steeds gekker...
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:is er een vrouw met haar kind van de 4e verdieping van de Bijenkorf in A'dam gesprongen?? Het wordt ook steeds gekker...
tssssssss wanneer?

Babsie_Flash schreef:Ik hoorde op het nieuws dat het kindje is overleden...
dat méén je niet..?
Monica_86 schreef:Babsie_Flash schreef:Ik hoorde op het nieuws dat het kindje is overleden...
ziek wijf, die moeder
Babsie_Flash schreef:is er een vrouw met haar kind van de 4e verdieping van de Bijenkorf in A'dam gesprongen?? Het wordt ook steeds gekker...
Naomi_Haffie schreef:Babsie_Flash schreef:is er een vrouw met haar kind van de 4e verdieping van de Bijenkorf in A'dam gesprongen?? Het wordt ook steeds gekker...
ja , een meisje die ik ken, die wou net naar binnen lopen in die winkel.. maar iedereen kwam naar buiten dus is ze ook naar buiten gegaan, ze is helemaal in shock
Lous schreef:Dat die moeder nou gek in haar hoofd is, daar hoeft dat kind toch niet de dupe van te worden??!!