@Melissa, wat een fluffy beestjes allebei, superlief<3 @Liesje, Wauw, dat zadel is echt stoer! @FahyaFemke, Ze ziet er inderdaad lief uit
lilopippa
Geplaatst: 05-02-13 22:25
Wat een leuke haffies heb sinds kort een verzorg haf. zal ook ff een keertje foto's sturen
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 05-02-13 22:27
Peep gister lekker even naakt in t zonnetje
En knappe kyra 2? Weken geleden.
De barrydyl staat stoer op een haf. Ik heb vanmiddag een barefoot London in het bruin gekocht, wel 2e hands nieuw worden ze niet meer geleverd enkelt in zwart. Morgen even testen!!
superliesje dankje ik vind dr ook echt super cute. Ze is eigenlijk voor de verkoop maar als ik de foto's van vandaag bekijk, en de dagen dat ze hier nu staan. ooh im in looove het zadel is een barefoot cheyenne, staat stoer op haar he en dan met dat bruine hoofdstel? lilopippa ben benieuwd!! marlis wat een leukerd. kyra ziet er een stuk breder uit dan peep?
Ik heb nog een barefoot london te koop in het zwart, maat 1. helemaal nieuw, compleet met beugels/riemen en singel dacht ik zelfs. mochten er geinteresseerde voor zijn... mooi prijsje van maken.
djeradalover dankje. en ja dat klopt! Leuk ken je hen? Gaat goed nu he thuis met Farah?
Djeradalover
Geplaatst: 06-02-13 01:27
FahyaFemke schreef:
djeradalover dankje. en ja dat klopt! Leuk ken je hen? Gaat goed nu he thuis met Farah?
Ja ze is door mn oom gefokt . en ze staan er nog met farah natuurlijk dus ik kom ze nog wel ns tegen af en toe
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-13 04:51
Peep is momenteel spierloos die wordt wel weer wat breder. Kyr heeft veel vetjes is nu best een tank. Maar dat was peep ook altijd toen ze te dik was. Als ze 3 is en uit de opfok en op gewicht kom weten we pas kyr der bouw.
Marlis, barefoot London vind ik ook mooi!! Ik heb mijn zadel ook 2ehands gekocht, was een half jaar gebruikt, en inclusief pad, beugelriemen, singel en extra pommel
leuk nieuw topic! zie de link wel verschijnen. ik heb een barefoot nevada liggen geloof ik, daar volgen natuurlijk ook binnenkort foto's van op mijn haffie zal dr wel leuk staan!!
Even offtopic, @Marlis, is je barefoot maat 1of 2 en hoe groot is peep ? (uit interesse, ook op zoek en een beetje bang dat een maat 2 te lang zou zijn voor mijn hafje ...)
Klopt evelyne. Singel is te groot die er bijzat enonze eigen singel ook. Deze singelstoten zijn een stuk langer als van ons andere zadel. Er komt een nieuwe singel, waarschijnlijk een banaansingel
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-13 16:53
Evelyne schreef:
@Marlis: Ik vind je zadel wel een beetje te ver naar voor liggen.