_Rosanna schreef:Komt even binnen valle
Heeft er iemand foto's van vrijheidresuur met langen lijnen?
(Za rond half5 )
ik

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Photography schreef:sanowa schreef:ik heb ook diep respect!!
doe al moeilijk met me 70cm parcoursje
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar toen Henk zei dat het 1.30 was,had ik echt zo iets van huh?!? (dat kan nooit) Het is maar een meter hoog![]()
De staanders vertekende enorm omdat die zo onwijs hoog waren, dat de hindernis echt laag leek
Racheltjuh13 schreef:Ik meld me hier ook even!![]()
Dit jaar was ik voor het eerst te vinden op dit super leuke weekend! Ik was mee met Ilona en Zoë de jong met hun haffie Brit. Ik ben de bijrijdster van Brit, vandaar dat ik dit jaar voor het eerst mee was! Maar wat een een waanzinnig leuk weekend zeg, heb echt mijn ogen uitgekeken, wat een Haffies waren er, en allemaal zo verschillend!
Ilona en Zoë startte beide Zaterdag Dressuur en 1keer springen, en ik had de eer dat ik de Parade mocht rijden, wàt is dat leuk om te doen zeg!
En Zondag mocht ik mee doen aan de Crosstraining, wat ik ook ontzettend gaaf vond (ben meer van het Springen/crossen!)
Ik zat in de eerste groep die om 9.00 uur moesten, en ik was met het Roze chabrak en roze peesbeschermers ( lekker opvallend!)
En wat een mooie foto's hebben vele gemaakt zeg! Ben erg benieuwd naar de Cross foto's!!
Mando schreef:Hahaha ik sta hier zelfs op met mijn sprong... 1 hindernis gesprongen en toch op de foto gezet... gaaf.
http://www.acs-fotografie.com/paardenevenementen.htm
LoveLita schreef:Racheltjuh13 schreef:Ik meld me hier ook even!![]()
Dit jaar was ik voor het eerst te vinden op dit super leuke weekend! Ik was mee met Ilona en Zoë de jong met hun haffie Brit. Ik ben de bijrijdster van Brit, vandaar dat ik dit jaar voor het eerst mee was! Maar wat een een waanzinnig leuk weekend zeg, heb echt mijn ogen uitgekeken, wat een Haffies waren er, en allemaal zo verschillend!
Ilona en Zoë startte beide Zaterdag Dressuur en 1keer springen, en ik had de eer dat ik de Parade mocht rijden, wàt is dat leuk om te doen zeg!
En Zondag mocht ik mee doen aan de Crosstraining, wat ik ook ontzettend gaaf vond (ben meer van het Springen/crossen!)
Ik zat in de eerste groep die om 9.00 uur moesten, en ik was met het Roze chabrak en roze peesbeschermers ( lekker opvallend!)
En wat een mooie foto's hebben vele gemaakt zeg! Ben erg benieuwd naar de Cross foto's!!
Oh, ik zat bij jou in de groepNetjes gesprongen hoor!
Racheltjuh13 schreef:Oh, ik zat bij jou in de groepNetjes gesprongen hoor!