Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
knabbelgirl schreef:Ik doe 28 maart mee in IJsselmuiden(waarom wil je daar niet heen [naam]?) en 3 mei mee op buitenrit van haflingers oost in Hierden
Aranel schreef:knabbelgirl schreef:Ik doe 28 maart mee in IJsselmuiden(waarom wil je daar niet heen Fyenna?) en 3 mei mee op buitenrit van haflingers oost in Hierden
Omdat ik die bak echt verschrikkelijk vind daar![]()
Ik ga wel naar andere haflingerwedstrijden hier in de buurt als die er binnenkort zijnEn misschien Werkhoven in augustus, maar da's nog zo ver weg
plientjedres schreef:wat voor haflinger wedstrijden zijn er allemaal in de omgeving amsterdam (noord holland)?
ik weet utrecht maar dat is gewoon te ver weg.
en in elke provincie zijn er volgens mij meerdere wedstrijden, behalve hier.
GirlyMelis schreef:Merken jullie nog verschil in het jureren bij een haflingerwedstrijd en een knhswedstrijd? Dus wel allebei officieel ... Daar ben ik gewoon even benieuwd naar.
iSaBeLL schreef:casanova schreef:ik merk wel verschil..ik vind het op de haflinger iets makkelijker rijden..morgen start ik in scherpenzeel,jullie ook?
Fijn om te weten, ga ik maar is naar meer haflinger wedstrijen!![]()
Ja ik start ook in scherpenzeel in de L2 pony's.
welke klasse start jij?
GirlyMelis schreef:Merken jullie nog verschil in het jureren bij een haflingerwedstrijd en een knhswedstrijd? Dus wel allebei officieel ... Daar ben ik gewoon even benieuwd naar.