Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SuperAssie schreef:Romy spijt me dat ik het zeg maar ik wil niet dat die man ooit met een vinger aan Andor komt.. Heb hem zo vaak bezig gezien en hij heeft naar mijn idee nogal losse handjes..
Als een paard al niet perfect stil blijft staan heeft ie al een mep hangen met een vijl(of hamer of wat hij dan ook in zn handen heeft).. Andor houd niet van stil staan en gaat dan hangen enz, en ik hoef hem niet verziekt te hebben. Van mijn huidige smid krijgt hij ook wel een elleboog por als hij zich niet gedraagt maar dat is echt alleen als hij stront vervelend is..
Maargoed, daar ging het niet over
Nja normaal over een veld galloperen.. Laten we beginnen met stappen en niet trillend en half jankend afstappen omdat ik het niet meer geregeld krijg
SuperAssie schreef:Oei, das wel naar dat ze zo vervelend gevallen is dat ze niks meer weet!
Jij hebt ook wel veel op je bord nu
Is Amy zo'n rotzak dan, dacht altijd dat die zo braaf was haha
Lekker wassen! Ik moet werken van 12 tot 6, echt balen.. Weet nog niet of ik voor t werk of erna naar stal ga xd
Ga zondag weer buitenrijden dus dan kan ik ook niet wassen
noaxhorses schreef:Zozo deborah haha!
De les ging echt super! Jens gaat zo vooruit, hij loopt al hele stukken aan de teugel en ruim etc. Heel gaaf! Het is zo'n schatje, nergens van geschrokken, hij beschermde mij toen ik in het pikkendonker terug liep en aan het bibbberen was omdat ik doodsbang was in mijn 'eentje' ( hoorde allemaal enge geluiden ) En Jens liep heel stoer voorop haha. Ben zo blij met hem!