Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
196 punten. 8 tekort voor een winstpunt.
Ze was echt fanatiek. Helaas in de finale rit had ze een pion om en werd geklopt op snelheid. Maar 2e was super prestatie. Monica_86 schreef:Volgens mij heb ik van jou in de parade ook een aantal.
Haha morgen ermee aan de gang!

Alsnog 7e geworden! Ook mn zusje heeft het super gedaan met mn paardje (bixi-proef). En of dat nog niet genoeg was, na 4 dressuurproeven liep mevrouw de sterren van de hemel tijdens het bestgaand! Uiteindelijk zijn we 5e geworden van Nederland! *ik kan het nog steeds niet geloven!!* Daarna direct door naar de parade, waarbij ik voor het eerst vlaggendrager was! Je zou denken dat mevrouw doodmoe was na zo'n dag, maar ik had mn handen vol aan mn meisje..
Ook niet heel zuinig soms. Harde wind er ook bij.. dan weer opeens de zon, dan weer niet. Ik wist niet wanneer ik nou wel of niet mijn jas kon uittrekken werd er gek van 

Van de parade durf ik geen foto's te zien waar ik op sta. Lijkt wel of ik op een giraf zit denk ik, hij was bijna niet te houden! Hij vond het zo machtig mooi
Cynn_x schreef:Nou het regende gisteren soms ook hoor, hahaOok niet heel zuinig soms. Harde wind er ook bij.. dan weer opeens de zon, dan weer niet. Ik wist niet wanneer ik nou wel of niet mijn jas kon uittrekken werd er gek van
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij had het goed gedaan zeg! Leuk!

)

) en Luna was werd narrig van al dat wachten en liep dus vooral de 2e proef erg te klieren..
(Willem heeft Willem gefokt
)
Nouja het was wel leuk maar viel beetje tegen dit keer.. Volgend jaar maar met vlag rijden 
(heb alleen van ons en van de parade) zal de paradefilmpjes ff bewerken en uploaden