Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lisaaahtjuuh schreef:Op vakantie met je haflinger is indd heeeel erg leuk! (of niet dan lucky16) volgend jaar weer!
Otterlo 2011
*knip*
hilly200 wat een leukerd, hij kijkt zo heel onschuldig
mandylfmarca kon je je paard wel vinden in de mist? anders gewoon de longeerlijn volgen
_Bitje_ haha ik ben fan! dat muziekje er ook bij!
MissToseland erug stoere foto's!
xkimmx prachtige haflinger mooie manen ook!
jelmpie Die foto in de link is echt wijs!
Maestroox3 wat een lieve foto!
RM_ die 2e foto is echt zo'n 'die hang ik boven me bed' foto!
Wij hebben van de zomer gezwommen in een visvijver in een woonwijk!
*knip*]
lisaaahtjuuh schreef:had je dat niet even kunnen melden?Op vakantie met je haflinger is indd heeeel erg leuk! (of niet dan lucky16) volgend jaar weer!
Otterlo 2011*knip*
xMercury schreef:Ik moet zo naar school, dus heb even geen tijd om uitgebreid te reageren haha. Maar er zitten zoals gewoonlijk weer hartstikke leuke en mooie foto's bij
@ allemaal, is er een speciaal topic voor zo'n Haflinger vakantie of moet iemand die nog aanmaken? Dat lijkt me echt een super goed idee namelijk!! Ik wil ook wel eens zwemmen, over open vlaktes racen ed
hilly200 schreef:xMercury schreef:Ik moet zo naar school, dus heb even geen tijd om uitgebreid te reageren haha. Maar er zitten zoals gewoonlijk weer hartstikke leuke en mooie foto's bij
@ allemaal, is er een speciaal topic voor zo'n Haflinger vakantie of moet iemand die nog aanmaken? Dat lijkt me echt een super goed idee namelijk!! Ik wil ook wel eens zwemmen, over open vlaktes racen ed
Dat wil ik ook welMaar zonder trailer kom je niet ver xD. Volgens mij is er nog geen topic.