Marlis: Mooi dat Peeps weer bekapt is, die van ons zijn vrijdag aan de beurt.
MelisxFeikje: Leuk filmpje, is die shetlander echt al 45 . En staat hij aan een stik??
AustriaTrick
Geplaatst: 01-05-11 21:25
xelle schreef:
Roxy: Leuke foto's van Cup .
Marlis: Mooi dat Peeps weer bekapt is, die van ons zijn vrijdag aan de beurt.
MelisxFeikje: Leuk filmpje, is die shetlander echt al 45 . En staat hij aan een stik??
Ja snuf is echt al 45, en klopt ze staat aan de ketting anders gaat mevrouw moooiiii van doeii
xelle
Geplaatst: 01-05-11 21:29
Hahaha , beetje te vergelijken met onze shet dus. Onze shet loopt ook weg als die alleen staat, maar nu staat ie bij de haflingers in en dan gaat het wel goed. Hij is ook al een keer ontsnapt en over de stoep gelopen, toen politie gebelt en die zeiden dat er bij mensen een pony was aankomen lopen. Hebben we hem daar dus weggehaald .
Ohhh das niet bepaald.. he.. XD ik ga zometeen ff n foto topic opening. hij lag zo mooi in de wei deze middag dat ik er bij ben gaan zitten en heerlijk fotos gemaakt ,
goeiemorgen ik moet weer vroeg naar stal om cupje en vriendje op het land te zetten dus ga zo maar is me fiets pakken
Rosemarin
Geplaatst: 02-05-11 10:04
kom ik op stal is de stal gedaan is mn nieuwe zadel er staat Arno buiten en is mn stalgang schoon wat ben ik diegene dankbaar ik ga maar even een taart bakken voor diegene haha