Gaan jullie ook naar Lisse?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Er was ook nog iemand met glitters bovenop de cap geloof ik. Dat was volgens mij weer iemand anders? Volgende keer moet ik maar gewoon vragen: "hoi, wie ben jij?
"
".
Is echt leuk! Ik had vorige keer na mijn proef mijn paardje naar huis gebracht en ben zelf weer teruggegaan haha. Dit jaar probeer ik een stal te huren zodat ik ook de parade kan mee doen
. Paulusjuh schreef:Oooooh, nu weet ik zeker wie jij bent, hahah. Ik liep achter jou naar de trailer toe. Toen zei mijn vriendin die mee was nog "geen ruzie maken he".
Je vriend weet niet wat hij mistIs echt leuk! Ik had vorige keer na mijn proef mijn paardje naar huis gebracht en ben zelf weer teruggegaan haha. Dit jaar probeer ik een stal te huren zodat ik ook de parade kan mee doen
.
Hoeveelste was jij geworden dan _ Aurora_? Ik weet niet of ik je nu ook bij de prijsuitreiking in de kantine had gezien?
en hij gaat wel mee naar Leusden
gisteren was hij er niet bij want toen was ik met Lida samen.

Shirly_Bob schreef:Haha heel lief aankijken
Ze zijn dan toch alweer terug dus dat was geen probleem. Fijn! Zie dat het zonder trailer ca. 50 minuten is, dus met zal het ongeveer 1,5 uur zijn, max? Agh we zien het wel! Ermelo is nog altijd veeeeeel verder!