Wij doen ook mee in Leusden Het stond eerst niet helemaal in de planning, nu toch maar besloten om wel te gaan.. Wij doen mee in de L2 dressuur (paard met startkaart) en 60cm springen
@Peelie wat een leuke crossfoto's! Erg dapper, ik doe het je nog niet na
@Chasey: Die foto's van jou waren ook geniaal! Wat je bent blijven zitten joh!!
Wie blijven er eigenlijk allemaal overnachten?
Chasey
Geplaatst: 24-05-11 14:09
Succubi schreef:
@Chasey: Die foto's van jou waren ook geniaal! Wat je bent blijven zitten joh!!
Ja, Weet ik ook niet hoe ik dat voor elkaar heb gekregen. Ik was op de haflingerdag.nl site aan het kijken tussen de foto's. En ik zag ook mooi van jou er tussen. En ook een lachwekkende.
Ja, ik dacht ook. WAUW!! Wat een SPRONG!!.... Oh ja... Toen viel ik eraf . Maar die spring foto is wel héél erg gaaf!
Toch valt het mij op dat veel mensen de beugels lang hebben! Viel mij die dag ook al op. En dat ik volgens mij de enige was zonder sporen!
Chasey
Geplaatst: 24-05-11 14:18
Ja die sprong was echt mooi. En ik moest wel een beetje lachen toen ik daarna de foto van jou int zand zag Daan moest er ook om lachen haha.
Ik heb eigenlijk niet zo gelet op wie wat allemaal aan en om de pony had Stond veel te stijf van de zenuwen en was te veel met James bezig. Zal aankomende zaterdag proberen wat meer om me heen te kijken.
De lange beugels viel mij op omdat veel geen goede steun konden vinden (waaronder jij ) Maar die sporen viel mij pas op toen ik de filmpjes van de waterbak zag en allemaal glimmende dingetjes zag aan de hakken... En toen kwam ik, geen glim
Op zich kon ik die sprong best wel uitzitten/vasthouden maar ik was zo moe en zo geen zin en ik wist dat Roderiquez stil zou staan als ik zou vallen dus liet me maar gewoon gaan (achteraf spijt want ik heb de rest van de dag zitten knarsen tanden van het zand )