Het is een ontzettend eigenwijs ding, maar ze heeft de gangen van haar vader. Wie weet wat ik met haar allemaal kan doen als ze wat wijzer is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Safiera schreef:Wat voor kruising heb jij, NancySita? Qua bouw lijkt ze wel op mijn pony! Eigenlijk de witte voetjes en bles ook, en de vorm van het hoofd ook wel... Hoe oud is je pony? Een veulenkoppie zie ik idd niet zo.
Trouwens, je weet zeker dat je daar geen klophengst van 6 jaar met de naam Hercules hebt?Grapje hoor, maar het halfbroertje/neefje van mijn pony had precies die kleur! (en ik ben hem al 5 jaar geleden uit het oog verloren helaas)
tess_84 schreef:Zo, die lijkt inderdaad erg hard op mijn veulen zeg!! Sprekende gelijkenis! Zelfs de kleur van de manen is gelijkend! Leuk
Ik heb vandaag nog wat van haar veulenvacht afgeborsteld, en op haar borstkas komt een verdacht licht kleurtje tevoorschijn! Nog een paar weken en dan zal de kleur er wel fatsoenlijk door zijn denk ik, spannend in ieder geval
Louna's vader is ook een Arab, moeder Haf
tess_84 schreef:Balou_k, leuk paard zeg! Mooie uitstraling ook vind ik
NancySita, ja, ik zou mijn veulen later ook wel willen laten dekken, ben er alleen nog niet goed uit door welk ras. Eerst eens zien of die halve Arabier me wel bevaltWant ik ben een rustige Haf gewoon!