Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dennis schreef:........Veel wat toontreded en daardoor wat maaiend in beweging. ..........
stef schreef:ohja, die maat, ook zoiets, tegenwoordig zitten (willen) ze allemaar boven de 1,50...
Die van mezelf is 1.39 en ik heb nog een 3 jarige staan (vol papier) waar ik aan twijfel of ze de 1.30 red
stef schreef:Wat is dat toch voor onzin dat je weinig met kleine pony's kan? Die opmerking krijg ik ook bij de minipaarden steeds te horen....
Er is meer in het leven dan rijden, en bijv dat ponietje van 1.30 wat wij hebben staan, daar kan met gemak een volwassene op als ze straks ingereden is
Ine23 schreef:Dat kan best zijn, jesme, maar mijn haflinger bijvoorbeeld staat nu sinds 2 maanden weer in volle training (wordt nu zo'n 5 keer gereden per week) en die is echt ouderwets. Nu rijd ik ze zelf tijdens de examens maar 1x per week en ik moet zeggen, ze is helemaal niet 'vermagerd' of 'moderner' geworden, maar elk deeltje in haar lijf is nu spiermassa ipv vet. En toch blijft ze een mega tank, zoals een bodybuilder...