Zegmaar netzo groot als een reuze bonk van knikkers (je kan het zo vastpakken)
Me vriend gaat me vannacht een paar keer wakker maken voor de zekerheid...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) dus ik ga bokt maar even afsluiten
Begin steeds meer te snappen dat mensen het verslafend vinden
Ja daar ben ik dus ook bang voor, kom je straks in de ring lopen ze voor geen meter
, maar daarna wel meteen hand ontspannen en niet langer dan 1 seconden per keer doorvragen.

Dan ma,wo en za nog rijden voor de wedstrijd en dan hopen dat de gallop lukt! Maar ja ik kan ook niet te lang gaan hameren op die gallop
, hij is nog te jong en straks denkt hij dat alles gallop is
Dit jaar goed oefenen, volgend jaar veulentje, en dus in 2013 alle tijd
Dan wordt Omelia al wel 9, vinden jullie dat te oud om te starten met wedstrijden?
Heb ooit van iemand gehoord dat een jury van een 9 (nu bijna 7
) jarige verwacht dat ie alles al kent
(Zou hem ook niet nemen voor Nancy, die heeft ook dat soort arabische knikje in d'r neus, en Stakkato heeft dat op de foto bij de hengstenlijst ook. Vindt dat persoonlijk niet mooi
)
Ook mooi donker en een bos manen
Al zou ik hem niet zo snel nemen omdat 'ie door zoveel wordt gebruikt.
Het is inmiddels wel bekend dat ie prachtige veulens fokt, een wat minder gebruikte hengst vindt ik toch wat 'specialer', niet iedereen gebruikt hem dus als daar een prachtveulen uitkomt, is het toch wat specialer
En weet niet of m'n ouders er dan op zitten te wachten, misschien is ze op dat moment ook wel hengstig 

).

Ik wilde hem niet in gallop hebben
En ook daar ben ik zelf weer te laat met reageren, ik ga doorzitten en Alves denkt wel even voor mij dat we in gallop moeten
Als ik de filmpjes van de afgelopen maanden bekijk hebben Alves en ik echt een hoop geleerd
Ook gewoon in omgang op stal het is zo een fijn beestje! Hij hoort mijn auto aankomen, meteen dat hoofdje uit de staldeur en snel rondjes lopen en weer kijken, loop ik richting de paddock draaft hij al naar het deurtje. Hij houdt me echt constant in de gaten...
Omelia doet het ook wel eens. Ik ga doorzitten en hop, mevrouw gaat galloperen
). Misschien vindt ze de kleur bruin gewoon leuker om te dragen en doet ze meer haar best
) Ze gaat zelden mee, in ruim een jaar tijd zijn er 5 keer foto's gemaakt
Ups en downs en weer ups. Altijd leuk om te zien hoe we vooruit (en achteruit) gaan:o
Kan echt wel dat dat hoofdstel magie geeft!
Het wijken aan de hand gaat uitstekend, ik denk dat het een kwestie is van grondhulp aan commando koppelen en hij snapt het
Maar ik ga die aap toch echt niet leren klimmen, voordat ik heb leren klimmen, straks komen we op de AC-lijn en denkt hij ff wijken

Hart verwarmend zo'n moment
Ik ben ook nog niet sneller. Nog niet
Mooi hoofdstel en wat een lekkere teddy-haf!
Ze heeft een deken op (tot zover je het nog deken kan noemen, de héle binnenvoering ligt los
Flutdeken
Maar ach, binnenkort krijgt ze toch alleen een regendeken op en kan deze de prullebak in
De furminator ligt hier nog braaf in de kast!
Tja, dan móet ze naar buiten, want m'n vader vindt het niet goed als ze 's nachts op stal staat.. Al vindt ik het een fijner gevoel als ze op stal staat als ze bezweet is dan nog nat op de wei, áls ze ziek wordt zijn we duurder uit dan een nachtje op stal

Naast dat ze dus magisch zijn, moeten ze natuurlijk ook fijn zijn ja, anders vervloek ik ze alsnog