Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flurk schreef:Peelie schreef:rode dekenen kijken of je rood bij WW kan verwerken
deken?
Je rijd je proef zonder deken
Mijn menschort is donkergroen en mijn hoed en handschoenen donkerbruin
Denk niet dat rood daar bij staat.
was de naam even kwijt 
Freya schreef:vraagje, weet iemand nog leuke grondoefeningen die ik zou kunnen doen met me ukkie ???
We gaan wel vanavond beginnen met zelf achter voetjes optillen door zachtjes in de hak te knijpen , ah zielig he en als ze hem dan geeft krijgt ze lekkers, toch niet zo zielig.
Hoop dat ze het voor woensdag door heeft, want dan mag ze voor de 2e keer voor het echie naar de smid
Freya schreef:vraagje, weet iemand nog leuke grondoefeningen die ik zou kunnen doen met me ukkie ???
We gaan wel vanavond beginnen met zelf achter voetjes optillen door zachtjes in de hak te knijpen , ah zielig he en als ze hem dan geeft krijgt ze lekkers, toch niet zo zielig.
Hoop dat ze het voor woensdag door heeft, want dan mag ze voor de 2e keer voor het echie naar de smid

!!
Ik heb nu een weekje vakantie van mn werk, nou mn vakantie begon al helemaal verkeerd, zaterdag ging ik rijden op Zahra (de nieuwe) en er hinnikte een paard uit stal en ze hinnikte terug, en zette 't 'm op een BOKKEN, was niemand op blijven zitten, zo hoog en vaak achter elkaar. Na 4x vloog ik er aan de rechterkant af, recht op mn hoofd/ribben en been. Zit nu met een hele stijve&pijnlijke nek maar al heel wat minder pijn dan gisteren!! Morgen dus lekker mn schatjes weer rijden, ben er daarna gewoon weer opgegaan en amai amai 't ging heerlijk
Heb zelfs een filmpje!!! Iedereen die mij op hyves heeft, kan 'm zien.
: http://eveliientjuh.hyves.nl/album/2140 ... 66/0/wtaa/

Of heb je dat al gedaan?
niks te vertellen..