Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lithium schreef:Mystica schreef:De merrie hierboven Sanssouci La Ferme is een volle haf. Een Stroganow x Animo om precies te zijn.
Het kan zijn dat ze een volle haf is, maar aan haar hoofd te zien zit er (waarschijnlijk dan ver bij de voorouders ofzo) toch iets avelignese in.
Want daar is ze helemaal op terug te voeren.
)
) en een haflinger al nauwelijks uit elkaar houden, komt dit er ook nog eens bij
.
. 
! Mystica schreef:Ik heb geen idee wat een schwarzwalder op een haflingerwedstrijd doet, maar het lijkt me een vrij grove fout van DAH ( neem ik aan, anders van het KVTH)
.. Omdat ze nergens anders terecht konden.. Arrisje schreef:Mystica schreef:Ik heb geen idee wat een schwarzwalder op een haflingerwedstrijd doet, maar het lijkt me een vrij grove fout van DAH ( neem ik aan, anders van het KVTH)
En bedankt! Bij mijn wedstrijd mochten ze ook deelnemen.. Omdat ze nergens anders terecht konden..

Mystica schreef:op elke nederlandse site die je vind met google, staat dat er 2 verschillende rassen zijn. Beetje jammer dat ook elke site tot op de letter gelijk dezelfde tekst heeft. De italiaanse site's zeggen iets heel anders