Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
floppie44 schreef:Ik weet niet veel over foklijnen af en zo maar ik ken 1 hele leuke haflinger hengst: Steven van de zantcohoeven.
Hij staat bij ons op de stal en is echt helemaal te gek!
Voor foto's
http://www.rosehorsetraining.nl
veel sucus met het zoeken naar de goede hengst.
Maartje1990 schreef:Wat maakt zo'n W lijn ofzo eigenlijk uit... dat snap ik niet helemaal
Peelie schreef:Ik ben gister naar Nobbi geweest en hij is helemaal wat we zoeken. Hij is niet grooter dan mijn merrie maar dat maakt niet uit. Verder is hij koperkleurig met goude manen. en heel erg lux. Mooi ruime basis gangen. Echt om te kwijlen. Zijn stap is soepel, zijn draf is zwevend en zijn gallop sterk en bergopwaards. Hij zit heerlijk!! (ik mocht er heel even op) verder is hij heel cool in zijn kop (wat voor mij heel belangerijk is) verder hebben we er echt een heel goed gevoel bij. nou wachten tot dat Mara hengstig word en wachten wat er uit komt. dit word ook nog eens het eerste veulen dat de nieuwe eigenaresse met hem gaat vokken dus het is voor haar ook spannend.
Ik ben benieuwd!!! Een hele nieuwe ervaring
marell schreef:volgens mij is het stamboom klopt het stamboom niet helemaal.
volgens mij (weet niet zeker hoor) mag je niet met 2 dezelfde hengsten dekken
in haar moeders kan zit Star maat in de vaders kant zit ook Star.
maar als je er een hengst op wil hebben zal ik kijken naar karakter van beide paarden en dan pas maar uittelijk.
groote is ook belangrijk tegewoordig weet niet of je het veulen wil houden maar mensen kijken tegewoordig naar groote.