Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ro0sje schreef:duches hier op bokt heeft ook een star afstamming...
biancailona schreef:Marieke_K schreef:@Biancailona: nee dat is wel jammer, maar het zijn er ook super veel. Star dekt al bijna 20 jaar.. Het is wel heel leuk om bij hem te gaan kijken als er merries met veulens staan!
Heb hem in het echt gezien, ik twijfel tussen star en willem, vandaar dat ik geinteresseerd ben in nakomelingen
En het liefste vanaf 3 jaar, die al meer volgroeid zijn.
Majo_B schreef:Ik had tot afgelopen jaar een haf van Star, wel een apart type. Ik ben m2 met haar geworden![]()
stubeck schreef:Mijn 21 jarige haflinger ruin Stubeck van de Wellenhof is ook een zoon van star!
Zijn moeder is Fluela van de Wellenhof
biancailona schreef:Marieke_K schreef:@Biancailona: nee dat is wel jammer, maar het zijn er ook super veel. Star dekt al bijna 20 jaar.. Het is wel heel leuk om bij hem te gaan kijken als er merries met veulens staan!
Heb hem in het echt gezien, ik twijfel tussen star en willem, vandaar dat ik geinteresseerd ben in nakomelingen
En het liefste vanaf 3 jaar, die al meer volgroeid zijn.
plutolover schreef:stubeck schreef:Mijn 21 jarige haflinger ruin Stubeck van de Wellenhof is ook een zoon van star!
Zijn moeder is Fluela van de Wellenhof
Dan is jouw ruin 1 van zijn 1e nakomelingen aangezien star 24 is.
KwiebseWendy schreef:Hee,
Mijn verzorgpony, Wendy, word half juni gedekt door Star!
Als het nakomelingetje van Star er is, zal ik het wel zeggen!![]()
xx
Arrisje schreef:Beetje late reactie, maar ik heb Jesca van de Sterreboshoeve van HafJessie overgenomen.. Zij is een Magister×Star