brandmerk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

biancaaatje

Re: brandmerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-07 11:23

Miran schreef:
De onderste foto is geen Nederlands brandmerk, ik vermoed van een Duits fokgebied. Dus de kans is ook nog eens aanwezig dat het KVTH je paard niet kent...

ik ben aan het proberen om haar verleden te achterhalen, ik heb haar gekocht van mensen in belgië. Zij hadden haar van een manege, die weer van een handelaar en toen liep mijn spoor dood zeg maar. Ik vermoed dat ze wel een volbloed haflinger is. Maar meer weet ik ook niet. Waarschijnlijk bij de handelaar zijn de papieren kwijt geraakt.

Petra_O

Re: brandmerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-07 18:03

bij mij is dus precies hetzelfde gebeurd. Bj de handelaar loopr het spoor dood. I wilde vandaag de kvth bellen, maar ik ben het weer vergeten natuurlijk. waarschijnlijk een heel domme vraag (ben hier dus echt niet in thuis) maar is er niet letterlijk een stamboek, dus een lijst met de paarden die opgenomen zijn of iets degelijks? of kan aleen de kvth daar aan komen? ik heb nog nooit zoiets bij de hand gehad, dus waarschijnlijk een heel stomme vraag...