zilverster schreef:Ik herken er zeker ook dingen in Jinthe. Op de weg is ze ook erg braaf. Ik ga regelmatig koetsieren en ze doet het dat super. Door het verkeer met motors naast haar rijdend.
Ze is idd erg gesteld op haar mensen. Al heeft dit wel eventjes geduurd voordat ik dat was. Maar we zijn nu echt vriendinnetjes!
Dominant kan ze ook zijn, ze is de baas over de paarden op stal, zelfs over de hengst
Nazgul, wat super dat je hem hebt verzorgt! Hij is idd geweldig.
Wat je beschrijft over hem, dat je nooit echt problemen met hem hebt gehad. Dat is wat wij bedoelen met zijn persoon. Hij mag die persoon en tegen die persoon is hij dan ook lief en doet hij alles voor!
Ongeduldig kan Linsy ook zijn, en in combinatie met haar karakter (misschien nog van moeder mee) kan ze dan heet worden.
Leuk om te lezen allemaal!
zooooooooooooooooo herkenbaar dit en inderdaad heerlijk om die herkenning te lezen want ik vind dat shakira eigenlijk een heel moeilijk en appart karakter heeft...
Maar vooral ook dat stukje van als je eenmaal het vertrouwen hebt gewonnen dat linsy dan ook alles voor je doet... nou shakira dus precies zo
http://www.zippyvideos.com/107122792683 ... _tonlopen/
hier nog een filmpje wat onze band wel goed laat weer zien denk ik... we doen ook aan natural horsemanship dat is wel een andere omgangsvorm natuurlijk maar zal nooit het karakter van je paard verranderen want dat staat natuurlijk vast en gelukkig maar want ik vind shakira een heeeeeeeeeeeerlijk beestje nu ik haar eindelijk goed begin te kennen...

) Mijn haflinger lijkt ontzettend veel op We-re Di.