Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ellende schreef:Voor een wiki artikel over de Haflinger ben ik op zoek naar 8 foto's die het ras illustreren en de veelzijdigheid van de haflinger laten zien. Dus bijvoorbeeld:
- in een kudde in Oostenrijk
- in de Z dressuur
- aangespannen haf
- springende haf
- veulentje
- lekkere hoofdfoto
- Misschien met typisch oostenrijkse optoming
- tijdens een lekkere buitenrit
- et cetera
kunnen jullie mij daar misschien aan helpen? Als je foto's hebt die we mogen gebruiken voor de wiki (let op: onder deze licentie zou je ze dan als link in dit topic willen plaatsen?
Ellende schreef:Goede vertegenwoordiging ben ik met je eens Stef, maar dat hoeft in mijn optiek niet per sé een stermerrie of een dekhengst te zijn. Als een haf 'rastypisch' is, is dat voor mij voldoende (maar op zich inderdaad een discussiepunt). Ik wil de extra foto's juist erbij plaatsen om de veelzijdigheid van de haf te laten zien, en dat veelzijdige vind ik belangrijker dan wel of geen ster. Wat mij betreft zou een westernfoto uit je profiel gewoon een goede illustratie zijnals je dat zelf niet vind: heb je van mij een naam van een bokker voor me die WN rijdt met een haf? dan stuur ik een pbtje
stef schreef:avantihaf, je geeft 3x dezelfde link, klopt dat?
Denk dat veel mensen hier wel even kritisch naar hun aanbod mogen kijken. Ontzettend veel foto's zijn verre van scherp of rare composities....
stef schreef:avantihaf, je geeft 3x dezelfde link, klopt dat?
Denk dat veel mensen hier wel even kritisch naar hun aanbod mogen kijken. Ontzettend veel foto's zijn verre van scherp of rare composities....