Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Floortje2002 schreef:heel veel sterkte nu stella weg is!
ik heb afgelopen april mijn pony naar een nieuwe eigenar gebracht, moeilijk, voor mij was het moment dat ze iid gezegd hadden we doen het en toen weg reden heel moeilijk, ineens zo definitief! en het waren de eerste kijkers zelfs! toen wel even een traantje gelaten. maar met wegbrengen eigenlijk niet meer. mijn pony vond reizen geweldig, en was supervrolijk! gedroeg zich helemaal of ze er al jaren was daar op haar nieuwe plekkie.
zij, ze was mijn maatje, en ze heeft er zelf voor gezorgd dat ik het er minder moeilijk mee had. zelf heeft ze het erg naar haar zin.
ook ik heb, (zo ongeveer iedere week via msn enz.) wel contact met de nieuwe eigenaren, geweldig, ik had geen betere situatie voor mijn pony en mij zelf kunnen verzinnen! ik heb na veel strubbelingen met een merrie die ik na haar had gekocht nu een superleuke haf, een wereld knol, kan niet leuker haast! en dat helpt ook. heb je het naar je zin met je nieuwe beest is het gemis ook minder, maar eigenijk het belangrijkste is dat je weet dat je maatje het goed heeft.
veel sterkte en heel veel suc6 met je opleiding!!!!
gr leonie
XxStellaxX schreef:Maar morgen is de grote dag Minder leuk!
We vertrekken hier om 8 uur smorgens om stella richting Hillegom te brengen.. Spannend maar ook zeer dramaties.. hmm maar even geen make-up op doen. Alles ligt hier klaar. Krijg er echt een vreselijk gevoel van maar goed het is niet anders en ben gewoon ook aan wat nieuws toe.
Nou iedereen pff het is zo ver..
.
Toen ik eenmaal bij jullie was, toen ging het wel weer al heb je misschien wel gezien dat ik me maar moeilijk los kon rukken; ik wilde gewoon niet meer naar huis. Tòch was het daarna ook wel weer goed.
maar in ieder geval veel plezier met je nieuwe paard