Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Anzjuhlaa schreef:Inderdaad dat probleem heb ik ook.

, maar tóch heeft ze hem niet langer dan de helft van haar hoofd ongeveer.
Srtha schreef:idd vlechten mijn paard is showhengst geweest en had dus keilange manen tot aan zijn knieen en hij was nog maar 4.. Zelfs zijn stiefvader had ze net zo lang en die was veel ouder..
Dus invlechten manenzakjes er om heen ter bescherming en laten zitten elke dag of om de twee dagen opnieuw maken..
doe wel de eerste vijf slagen losjes want als hij het in zijn kop haalt om te gaan shuuren heb je echt niet blij.. Heb ik ervaring mee.. veel sucses.. Ook de voorpluk meevlechten.. en in een knotje..
Zaina schreef:Olifant schreef:ja ken het lekker strak invlechten en dan een beetje vochtig maken en dan gewoon een nachtje zo laten staan !
ik denk niet dat ie dan de volgende dag ineens langer is hoor

. Srtha schreef:idd vlechten mijn paard is showhengst geweest en had dus keilange manen tot aan zijn knieen en hij was nog maar 4.. Zelfs zijn stiefvader had ze net zo lang en die was veel ouder..
Dus invlechten manenzakjes er om heen ter bescherming en laten zitten elke dag of om de twee dagen opnieuw maken..
doe wel de eerste vijf slagen losjes want als hij het in zijn kop haalt om te gaan shuuren heb je echt niet blij.. Heb ik ervaring mee.. veel sucses.. Ook de voorpluk meevlechten.. en in een knotje..

vera_pino schreef:af en toe de dooie puntjes eraf knippen net als bij je eigen haren. helpt bij de onze wel