Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XxStellaxX schreef:Hallo Haflingergekken!
Ik ben Linda en heb een Haflinger Stella!!
Stella is de dochter van Strizzi van de Heksenketel!! Echt een geweldig paard, heb hem op een hengstenkeuring mogen zien en mogen vasthouden.. echt heel leuk
Met Stella doe ik van alles western, springen, natural horsemanship en voornamelijk Dressuur. Stella is heel leergierig en dat maakt alles nog leuker. Ze kan steigeren op comando zowel er op als er naast!
Vind het super leuk om te praten over de voorouders van mijn pony en er achter te komen waar haar broers, zusters, nichtjes en neefjes staan en wat ze allemaal doen!!
Dus daarom een oproep aan iedereen die een pony van Strizzi heeft.... Babbel lekker mee!!![]()
FOTO!!!
Groetjes Linda
Amulet schreef:Haha je hebt het bijna goed StellaStupa leeft gelukkig nog, mijn vorige haflinger (Amulet) is inderdaad dood.
Leo; waarom kun je voorlopig niet rijden??
Hier even een hoofdfoto van Stupa; (die idd een Strizzi hoofd heeft, of zoals een fokker hier uit de buurt zegt 'hij kijkt een beetje eigenaardig uit z'n ogen![]()
).
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HOXNCO6E
(een hoofdfoto van dichterbij heb ik niet online staan)
zwarteroosje schreef:Ik heb een tijd terug een foto van hem gezien. Nu snap ik ook waarom de Strizzi's bij ons op stal zo klein zijn
XxStellaxX schreef:Hij fokt meestal vrij groot.. En weet niet wat jullie een groot hoofd vinden:P:P Laten we het eens opmeten:P haha kijken wie van onze paarden het grootste hooft heeft.. vanaf de snuit/bovenlip tot tussen de oren ongeveer:P haha want volgens mij valt dat grote hoofd best mee.. of jullie willen al een prop hoofdje hebben:P hahaha nee grapje..
Maar ik ga het morgen wel even meten:P
Ga nu ook eens de eigenaar van Strizzi informaren over deze topic vind hij vast leuk.. haha nou tot de meeting dan maar:P