Dan kunnen ze heel lief zijn, en het volgende moment is het een bommetje. Van die super streken dus. Verder vind ik ze ook mooi
En je kan er vanalles mee...En ze kunnen zo heerlijk knuffelen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

En je kan er vanalles mee...En ze kunnen zo heerlijk knuffelen!
Ik vind de bouw te lomp en de kleur niet mooi, op enkele uitzonderingen na. Verder vind ik dat je er qua wedstrijden weinig mee kunt, je zult niet gauw een haf de M of Z inrijden. (En weer, op enkele uitzonderingen daar gelaten
) Persoonlijk vind ik het dus 0,0 keer niks, maar goed ieder zijn eigen ding toch?

Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar dat heb je in elk ras
Het is niet zo dat ik later persé een haflinger moet en zal hebben, maar mijn voorkeur ligt daar wel.

Jammer, het kunnen hele leuke paarden zijn (net als alle andere rassen)
) heb vroeger leren rijden op een haf merrie en die heeft me echt veel geleerd. nu probeer ik ze dus overal te 'promoten' (niet alleen haffie's, maar heel veel paarden die niet in de standaard kwpn en co. sector vallen... hou niet zo van kwpn'ers, vind ze oneerlijk. haffie's zijn dan wel stronteigenwijs, maar altijd eerlijk en als je ze voor je hebt gewonnen, zijn ze echt super!
)
Demian schreef:De meeste haflingers die ik kén zijn geen prettige paarden in de omgang. Onopgevoed, want ze zijn al zo braafJammer, het kunnen hele leuke paarden zijn (net als alle andere rassen)

sjorsie schreef:Demian schreef:De meeste haflingers die ik kén zijn geen prettige paarden in de omgang. Onopgevoed, want ze zijn al zo braafJammer, het kunnen hele leuke paarden zijn (net als alle andere rassen)
vond je Abel dan ook zo, die is alleen maar aanhalig?????