Maareeh, hoe zit het nu met die meerdere accounts
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En als je het wat vind dus wilt kopen zou ik haar wel op proef nemen, want van 1 keer rijden heb je natuurlijk niet helemaal het totale beeld van hoe ze is enz. en omdat het best ver rijden is kun je denk ik niet zomaar paar keer in de week even gaan rijden om het paard beter te leren kennen...
maarja ik zeg zomaar wat wat ik er van vind

maar ik heb het toch afgezegd. Ik zou namelijk iemand kunnen regelen voor het ophalen maar dat zou me nog is 150 euro kosten (dit was me enige mogelijkheid, want zij konden ook niet brengen) en dan ook nog op en neer rijden voor paar keer kijken (want ik wil er zeker van zijn dat ik dit keer de juiste keuze zou maken) en omdat ze toch nog best jong was heb ik het toch maar niet gedaan. Dus ik kijk nog even verder.. Lange manen zijn niet het belangrijkste hor maar daar gaat me voorkeur wel na uit als ik toch eentje uit ga zoeken, maar als ik er een tegen kom die lief is en alles mee heeft dan maakt mij die manen natuurlijk niet uit.