RoxyVip schreef:Het gaat gelukkig steeds beter nu! Ze springt nu ook weer regelmatig onder de man en dat gaat echt super, ik merk echt dat ze daar losser van begint te worden. En ach, ik weet precies wanneer ik winst heb, als ze goed aan is gesprongen...
Bij Rox zit het wijken er al goed in, we kunnen zelfs ook van de hoefslag naar binnen wijken. Daar ligt het dus niet aan, in de training beginnen we nu af en toe een beetje met schouderbinnenwaarts al! Allemaal voor de buiging en in de hoop dat ze goed aanspringt....
Maar ik ben echt benieuwd hoe Viva loopt 5 november, ik hoop dat ik jouw proef wel kan zien maar dat zal wel niet aangezien we allebei in de B rijden...
Ja idd dat is altijd jammer, dat we elkaar niet kunnen zien rijden!
ik weet niet of ze wel zo super loopt, ik dan 2 dagen achter elkaar concours dus ze was wel n beetje moe zijn! Ik heb trouwens met viva heel veel schoudervoor in galop moeten oefenen toen ze nog weleens verkeerd aansprong. Werkte ook heel goed!
Of op je binnenbeen lichtrijden en dan aanspringen, dan schijnen ze niet verkeerd te kunnen aangaloperen..