nog een met de haflingergekte. Ik heb op mijn 16e mijn eerste haffie gekocht (jammer genoeg is ze overleden) en nu heb ik er weer een. Ik vind ze super
Ok dan zal ik ook wat over die van mij vertellen Ik heb 3 haflingermerries. Mijn groepje: Misty, een 6 jarige merrie van Steinfurst. Drachtig van Nogales en is eind maart uitgerekend. De geboorte zal allemaal via een streaming cam via internet te volgen zijn. Zij is dit jaar klassekampioen en reservekampioen geworden met uiteraard een 1e premie. Zij is de moeder van mijn 2 andere haflingers. Ik rij verder niet met haar, omdat ze een trauma aan het rijden heeft.
Nikita, een 3 jarige merrie van Notaris. Drachtig van Ambassador en half april uitgerekend. Ook haar geboorte zal te volgen zijn via internet. Zij heeft dit jaar een 1e premie behaald en is opgenomen in het stamboek. Haar ben ik momenteel heel rustig bitloos en boomloos aan het inrijden. Tot nu toe zeer ontspannen en gaat lekker. Onder inrijden versta ik: stuur, rem, stap en draf daarna komt ze namelijk vanaf december een dik half jaar stil te staan.
Luna, een jaarling merrie van Nobleman. Niet drachtig . Werd vorig jaar gouden boktveulen met haar avonturen en zij is op dit moment gewoon in de groei. Over 2 jaar gaat zij ook uiteraard naar de keuring.
Voeg mij ook maar aan ut lijstje toe! k ben al helemaal dol op haflingers sinds dat ik in de wieg lag (achja overdrijven is een kunst) hb er zelf een haflinger merrie nu iets minder dan 1 jaar.
ik heb ook een haf ( nou jammer genoeg niet van mij maar ik lease hem). hij heet Taran en is 8 jaar. in het begon kon je niks met hem. hij vond alles eng en ging wel elke keer met rijden een stuk of 3/4 x (kan ook meer zijn)ervandoor. De eigenaresse vond het dus eng om op hem te rijden, omdat hij er dus vandoor ging. vanaf Februari 2003 ging ik hem leasen wat was ik blij zeg! na een half jaartje ging het stukken beter! en weer een half jaartje later kreeg ik prive les en ging ik oefenen om taran rond te rijden en voorwaarst enzo. dat ging allemaal heel goed. hij pakte alles goed op. Nu lease ik hem alweer 2.7 jaar! En jaja 7 Oktober is er een onderlinge wedstrijd en daar gaan wij aan meedoen! omdat het taran`s eerste wedstrijd is starten wij natuurlijk groen dressuur en groen springen. ik heb er al reuze zin in en ben heel erg benieuwd hoe hij erop reageert! heb al wel eens op andere plaatsen gereden en dat ging echt reuze goed !! ben echt super trots op mijn haflinger Foto`s komen nog als jullie geintresseerd zijn nu kan ik wel uren door gaan met typen, maar laat ik dat maar niet doen