Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Moniek schreef:mijn vriendin loopt met haar haf nu in het m2 tussen de paarden.
maar gaat dit jaar nog in het z starten met haar.
het zal volgens mij de 5e haf zijn met een sportpredikaat dan.

Onyx88 schreef:Ik wil wel heel graag starten. Maar de rechtergalop doet het (nog) niet. Ik ben ermee bezig maar hij wil het echt niet. Zelfs als mijn instructrice het probeert springt hij stiekem om. Heel soms doet hij het maar ik moet aanrijden vanaf een gebroken lijn en dan precies als hij met zijn voorbenen de hoefslag raakt aangalloperen. Maar ja, wedstrijden laten nog even op zich wachten.
Wat doen jullie eigenlijk met de manen? IK wil ze wel invlechten maar ik heb zo'n hele irritante dubbele manenkam, dat wil heen mooie hengstenvlecht worden.

Onyx88 schreef:Krijg je dan niet minder punten voor de verzorging omdat de manen niet ingevlochten zijn?
kimmie101 schreef:Moniek schreef:mijn vriendin loopt met haar haf nu in het m2 tussen de paarden.
maar gaat dit jaar nog in het z starten met haar.
het zal volgens mij de 5e haf zijn met een sportpredikaat dan.
Er zijn een stuk meer haffies met sportpredikaat.
Bij mensen die ik ken op stal alleen al 3...

, En met mijn 5 Jarige in de B+3(net 2 concoursen gehad)
Moniek schreef:
Ik meen dat er maar heel weinig hafjes zijn met een sportpredikaat.
Omdat de meeste hafjes toch starten tussen de pony's
Kiim schreef:Weetje wat trouwens echt super super belachelijk is
Wij mogen geen gewone dressuurwedstrijd meedoen
Want dadelijk worden we nog laatste en tsja dat hebben hun liever niet.
Wij rijdne met Janouk aangespannen dressuur en vaardigheid in de klasse L. Wij hebben nu 6 winstpunten in de L, nog 4 en dan gaan wij M starten.
(we schieten al op, heb er al op gestapt.
) Daarna ga ik eerst proefjes doen bij de FNRS, en daarna starten in de B als dat goed gaat!