Met deze knol kon je echt alles doen!
Helaas is ze aan koliek overleden.
Maar wat was ze een TOP PONY!
Kijk en geniet!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

maitestar23 schreef:De ruin waar ik op dit moment op rij is een manegepony die ook gebruikt wordt in kinderlessen. Zou zoiets verstandig zijn?
Ik had ook even gedacht aan een pony die op een manege voor mensen met een handicap is gebruikt. Maar ik hoor uit de paardenwereld weer dat deze paarden tijdens de lessen wel extreem braaf zijn maar ook zo zwaar belast worden dat ze als ze weer wat vrijheid krijgen juist omslaan.
Hoe meer ik lees en hoor hoe lastiger alles eigenlijk wordt....
Ik heb voor mezelf eigenlijk minimaal een jaar uitgetrokken voor leren, onderzoek e.d maar ik weet eigenlijk niet eens of ik dan heel veel wijzer ben geworden....
Mirranda schreef:Geen verstand van tinkers, maar vind ze vaak bijzonder slechte achterhand en gangwerk hebben.
Tinkers zijn een ratjetoe van mixen en op keuringen wordt er vooral op een kleurtje gekeurd en het behang.
Niet mijn idee van kwaliteit bij een ras en je betaald er nog een dikke prijs voor ook.
maitestar23 schreef:Ik wou hier toch nog even een update geven![]()
Inmiddels lijk ik mijn paard gevonden te hebben![]()
Een Haflinger merrie van 8 jaar, ontzettend lief. Het hangt alleen nog even af van een proefritje, maar ze heeft net een veulen gekregen dus daar heb ik tot nu toe nog even mee moeten wachten.
Als alles rond is zal ik haar officieel voorstellen
Een Haflinger merrie van 8 jaar, ontzettend lief. Het hangt alleen nog even af van een proefritje, maar ze heeft net een veulen gekregen dus daar heb ik tot nu toe nog even mee moeten wachten.